sobota 24. mája 2014

[TAGs] How I Read

Rozhodla som sa zapojiť do tohto TAGu, pretože ma zaujal (aké logické, však? :D Autorkou slovenskej verzii How I Read je autorka blogu Books - parts of my life. Poďme sa pustiť do otázok! :-)


Ako nájdeš nové knihy na čítanie?
Väčšinou na internete. Každý deň pozerám na stránku Martinusu a keď ma niečo zaujme, tak si prečítam anotáciu a možno aj ju kúpim. Potom zdroj nových kníh je aj FB a čítanie blogov s recenziami. Všetko ale závisí na ohlasoch ľudí.

Ako si začala čítať?
Začalo sa to tým, že keď som bola malá, čítali mi rozprávky. Potom som si vždy tie knihy zobrala a listovala v nich, a vymýšľala som nové príbehy. Keď už som nastúpila do prvej triedy a vedela som čítať a písať, kúpili mi prvú knihu, ktorú som prečítala za týždeň. No a odvtedy to so mnou len ide! :-)


Ako sa mení tvoj vkus na knihy?
Keď som bola menšia, čítavala som fantasy a detektívky. Okolo 10-11 rokov som začala čítať dievčenské romány a teraz je to taký miš-maš. Ale prevažne je to YA s fantasy tématikou. :)

Ako často nakupuješ knihy?
Ako často? Odzrkadľuje sa to najmä od toho, či sa chce mojej maminke ma finančne v tomto podporovať. :-) Ale tak za mesiac je to určite minimálne jedna knižka. A keď som dobrá v mojom presviedčaní, tak aj častejšie.

Ako si začala písať recenzie?
Začalo to tým, že som jednoducho chcela písať a napadlo mi založiť blog. Ibaže som mala problém, že o čom by asi tak bol. A tak som sa spýtala kamarátky a tá mi poradila, že by som mohla písať na niečo recenzie. A voila!! Takto som začala písať knižné recenzie a neľutujem to, pretože spolu s blogom, sa vrátila moja stará vášeň ku knihám.

Ako reaguješ na zlý/nešťastný koniec?
Zle! Ak je veľmi tragický a dojímavý tak mám vo zvyku sa aj rozplakať. Napríklad pri knihe Na vine sú hviezdy, som sa za koniec knihy na autora pekne naštvala. A ak je koniec veľmi hrozný, tak som naštvaná a celému okoliu hovorím, aké to bolo strašné. :-D 

Ako často pozrieš na poslednú stranu knihy?
Kedysi som častejšie ako teraz. Väčšinou iba vtedy, ak je daný príbeh veľmi nudný a ja chcem potrebujem vedieť, či sa mi to oplatí dočítať. Niekedy ma posledná stránka dokáže tak nabudiť, že aj veľkú nudu dočítam a pokúsim sa prehodnotiť moje prvé pocity z knihy.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...