pondelok 12. mája 2014

30 Day Book Challenge - Day 29

Day 29 - A book everyone hated but you liked


Myslím si, že na každú knihu je veľa odlišných názorov, takže nemôžem povedať, že je kniha, ktorú všetci nenávidia. Ale môžem povedať, že zmienená kniha v článku bude kniha, ktorú väčšina nemá až tak v láske. Je to kniha 100 skriniek. Túto sériu som už raz spomínala a ako som už písala, prvá časť je z nich najlepšia, druhá je taký priemer a tretia je hrôza. Ale to bokom, teraz sa venujeme len prvému dielu. 
Na prvý diel a celkovo na sériu, som nepočula veľmi dobré ohlasy. Ja osobne nechápem prečo, pretože 100 skriniek ako samostatná kniha ma naozaj zaujala a dovtedy som sa ešte s takým príbehom nestretla. Čítala som to už dávnejšie, ale myslím si, že si to ešte niekedy raz prečítam.


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...