nedeľa 11. mája 2014

30 Day Book Challenge - Day 28

Day 28 - Favourite title of a book


Tak táto challenge má pre mňa viac významov (teda, vidím ich tam viac ako len jedno). Tak odpoviem na obidve! Prvý význam som pochopila ako obľúbený titul knihy, čiže obľúbená kniha. A druhý význam je, obľúbený názov knihy bez toho, či sa mi kniha páčila alebo nie.
Obľúbená kniha je Mesto skla, tretia časť Nástrojov smrteľníkov. Na túto knihu plánujem spraviť recenziu. Páčila sa mi preto, lebo tam bolo najviac Malec scéniek (fanúšikovia TMI pochopia) :-D. A celkovo, konce mám rada, i keď sa musím zmieriť, že pokračovanie príbehu už bude len v mojej hlave. Teraz si určite vravíte: veď TMI má šesť dielov, nie tri, tak prečo hovorí o konci??? No pretože pôvodne mali byť len tri diely, ibaže neviem prečo sa Cassandra rozhodla napísať aj ďalšie tri, ale v nich už je zápletka tak trošku odlišná. 




A teraz druhý význam: obľúbený názov knihy bez toho, či sa mi jej obsah páči alebo nie. Takže je to názov knihy V zajatí snov. Ešte som tieto knihy nečítala, ale názov znie lákavo a tajomne. A keďže je reklama odzadu na obale Erebosu, tak si myslím, že to bude pecka!! :-) 
Čítal to už niekto??? Aký máte na to názor?


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...