utorok 6. mája 2014

30 Day Book Challenge - Day 23

Day 23 - A book you wanted to read for a long time but still haven't

Kniha, ktorú chcem už dlhší čas čítať, ale ešte som sa k nej nedostala je Denník zlého psa. Ako na poličke ju mám už vyše troch rokov, ale nie a nie sa do nej pustiť. Síce prvý deň som z nej čítala, ale to sa ani za načatie knihy ani nazvať nedá. K tomu som si chcela kúpiť aj druhú časť, ale nedovolili mi ju, za čo som aj teraz vďačná. :-D Na čo by som mala dve neprečítané knihy, keď mi stačí jedna? :-D
Kniha je písaná ako denník, ktorý si vedie jeden neposlušný pes. Dúfam, že si ju tento rok už prečítam, lebo odsúvať to, mi príde už trápne!! :-D

A aká je vaša kniha, ktorú chcete dlhšie čítať, ale ešte ste sa k nej nedostali?



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...