streda 7. mája 2014

30 Day Book Challenge - Day 24

Day 24 - A book that you wish more people would've read

Vtipný obrázok :D zbožňujem ho!!

Ehm, neviem či som dnešnú challenge dobre preložila, ale asi hej. Dnes budem písať o knihe, ktorú si prajem, aby čítalo viac ľudí. Je to kniha Harry Potter. Proste, kto ju nečítal, ako keby neexistoval a výhovorky na film nechcem počuť. Samozrejme, som Potterhead, takže som čítala všetkých sedem kníh. Neviem ako vy, ale ja Pottera od piateho dielu nemám rada, pretože mi prišiel už taký arogantný. Ale, čo je také divné, väčšina mojich obľúbených postáv patria k Voldemortovej armáde. Voldemorta mám ako postavu hrozne rada!!! Taký sympaťák. :-) 
Dúfam, že veľká väčšina z vás Harryho Pottera čítala!




A aká je kniha, ktorú chcete, aby viac ľudí prečítalo? :-) Aspoň budem mať tipy na knihy :-D ...

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...