piatok 9. mája 2014

30 Day Book Challenge SPECIAL - Day 25&26

Day 25 - A character who you can relate to the most


Dnešná challenge (resp. včerajšia) je postava, ktorá sa na vás najviac podobá. Ale za správnosť môjho prekladu v tomto prípade neručím!!
Postava, ktorá sa najviac na mňa podobá je Paula Semoková z Džínsového denníka. Síce teraz si veľmi nepamätám, ktorými črtami, lebo som knihu čítala dávno, tak pri čítaní som sa veľmi v nej videla. Asi tak, čo si pamätám, tak som rovnaké nemehlo ako ona. :-D



Day 26 - A book that changed your opinion about something


Tak toho bolo viac. Knihy, ktoré zmenili môj názor na niečo boli v najväčšej miere od Johna Greena a to: Kam zmizla Aljaška Na vine sú hviezdy. V Na vine sú hviezdy to bola zmena môjho názoru na lásku a v prípade Kam zmizla Aljaška zas názor na spoločenský život. Knihy, ktoré mi tak isto ako-keby otvorili oči, boli Hostiteľ, Prežiť a istým spôsobom aj The Hunger Games. Každá z týchto kníh ma zmenila, pretože, ak sa zmení môj názor, istým spôsobom sa zmením aj ja. Síce každá v niečom inom, ale predsa. Samozrejme, tieto knihy mám veľmi rada a páčili sa mi!! 


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...