štvrtok 29. mája 2014

City of Heavenly Fire

V pondelok 27. mája vyšiel v Amerike už dlho očakávaný posledný diel The Mortal Instruments. Bohužiaľ, u nás vyjde až 15. decembra, takže sa ešte načakám. :-( Viem, že by som si to mohla prečítať aj angličtine, ibaže mamina mi povedala, že najskôr THG v ANJ a až potom mi bude kupovať ďalšie.
To znamená, že v najbližšej dobe bude pre mňa Facebook veľmi nebezpečné miesto, keďže bude preplnený spoilermi. Cassandra sa ku knihe vyjadrila, že má údajne zabiť 6 hlavných postáv, tak som veľmi zvedavá. Cassandra Jean popri tom nakreslila zopár obrázkov k City of Heavenly Fire, ktoré sú naozaj podarené a vyjadrujú nejaké scény z posledného diela.






Tiež Cassandra Jean nakreslila aj pár obrázkov s námetmi kvetov postáv. Sú veľmi krásne a nehorázne sa mi páčia! :)



























A ešte úplne na záver, knižný trailer ku knihe City of Heavenly Fire! Už som ho párkrát videla a je tam pár nezrovnalostí, ale je celkom dobrý. :-)



Zdroj obrázkov: Cassandra Jean






Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...