piatok 11. apríla 2014

Téma týždňa - Knihy

Knihy vs. Filmy


Väčšina kníh býva často sfilmovaná. A koľkí si povedia, že načo čítať knihu, keď si môžu pozrieť film? Určite si to pomyslel každí, minimálne raz. A bohužiaľ väčšinou uprednostnia film pred knihou. Ibaže podľa mňa prídu oveľa! Ak sa smiem priznať, veľakrát som si najprv pozrela film, ale potom som vždy prečítala aj knižnú verziu. A môžem povedať, že film býva často sklamaním. Vynechávajú tam podstatné postavy, polovicu scén tam ani nespomenú a potom knižní nadšenci sú pobúrení.
Ibaže nie každého baví čítať knihy a zas nie každý obľubuje filmové verzie kníh. A často sa kladie otázka: čo je lepšie? Kniha alebo film?
U mňa je na prvom mieste kniha a až potom film. Mojím najväčším sklamaním, bola filmová verzia knihy Mesto kostí.

Ospravedlňujem sa za kvalitu fotky, bolo to fotené mobilom

A čo vy uprednostňujete? Filmy pred knihami alebo knihy pred filmami? Zažili ste nejaké sklamania z verzie filmovej či knižnej nejakého príbehu?? :-) Podeľte sa o tom v komentároch....

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...