nedeľa 27. apríla 2014

30 Day Book Challenge - Day 14

Day 14 - Book turned movie and completely desecrated


Film, ktorý bol pôvodne kniha a úplne ten príbeh znesvätil bol Mesto kostí. Akože nie že knihu znesvätil, ale čakala som od neho viac. Efekty tam boli dobré, s hercami som nad mieru spokojná, ale vynechali tam rôzne scény, niektoré pozmenili, jednoducho kniha sa mi páči viac. Dokonca filmoví kritici považovali Mesto kostí - film ako prepadák. I keď ja stále dúfam, že natočia aj druhý diel a zlepšia sa v tom a nájdu chyby, ktoré boli vo filmovej verzii prvého dielu. Jednoducho, chcem celú sériu vidieť aj sfilmovanú. Ale musia sa napraviť, pretože naozaj pokazili dojem z filmu a pre tých, čo videli len film, aj celú sériu!!! Jednoducho som názoru, že to musia napraviť!!!

Filmové obsadenie :) naozaj som s ním spokojná :3 a teraz ich predstavím :D
Robert Sheehan as Simon
Jamie Campbell Bower as Jace
Lily Collins as Clary
Kevin Zegers as Alec
Jemima West as Isabelle
Písala som ich podľa poradia ako sú na fotografii? :) Ste s hercami spokojný?

A aký film, podľa vás, znesvätil knižnú verziu? Podeľte sa v komentári ....

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...