utorok 15. apríla 2014

Ako stránky z denníka ...

Biologická olympiáda 


Povedala som si, že vám napíšem o dnešku. Už ako iste viete z názvu, dnes som bola prvýkrát na biologickej olympiáde. Ako jediná zo školy som mala odbor geológia. Áno, presne tak! Šutre!!! :-D Tí, čo sú v ôsmom ročníku alebo ôsmym ročníkom prešli, tak vedia, aké je to "zábavné a zaujímavé".
No a ako to prebiehalo?
Ráno o pol siedmej som prišla do školy. Na olympiádu nás išlo šesť dievčat. Ešte v šatni sme si kontrolovali zbierky, či ich máme dobre. Jedna pani učiteľka sa mňa a druhej učiteľky, ktorá ma pripravovala, či netrebe spraviť aj odkryv. Samozrejme, povedala, že nie. O 7,35 nám išiel autobus, ktorým sme išli na miesto konania. Keď sme vošli do triedy, kde boli aj ostatní súťažiaci, tak všetci sa učili. Zistila som, že na geológiu išli ďalší traja. Hlavná vec, že mi vraveli, že tam budem sama, maximálne ešte s jedným. Ale čo už.
Potom sme sa presunuli a začali nám zbierať zbierky aj s odkryvmi. A keďže ja som nemala, tak som prišla o 15 bodov. Potom sme písali test, kto bol celkom ľahký. Po skončení písania sme mali krátku prestávku a po nej, sme mali poznávačku. Poznávačka je vlastne test, kde máš pred sebou alebo na obrázku, buď rastliny alebo zvieratá, alebo kamene a skameneliny. Myslím si, že poznávačka bola veľmi, ale veľmi ťažká. Po skončení, sme išli autobusom naspäť do školy s pocitom, že som posledná (veď predsa prísť o 15 bodov len tak je dosť). V autobuse učiteľke zavolali s výsledkami a skončila som prvá!!! To znamená, že postupujem do krajského kola!

Takto vyzerá moja zbierka na geológiu :)

2 komentáre :

  1. Gratulujem k postupu! (Aj keď, to som ti už v buse. ) A chválim štýl písania a skvelý názov. :)
    Lucy

    OdpovedaťOdstrániť

...