štvrtok 17. apríla 2014

Knižná recenzia: Alexandra Potter

Hľadám Rómea


Autor: Alexandra Potter
Žáner: román pre ženy
Počet strán: 368 strán
Originálne znenie knižného titulu: Calling Romeo
Rok vydania originálu: 2002
Rok vydania na Slovensku: 2013
Vydavateľstvo: NOXI


Anotácia:
Juliet sa práve na Valentína prihodia všetky tri veci naraz. Má pocit, že jej ľúbostný život už ani nemôže byť horší. Pravda je však taká, že práve začína byť oveľa komplikovanejší ...

Ukáže sa totiž, že šofér športového auta je jej rival z konkurenčnej reklamnej agentúry. Vie, že by sa mala držať bokom, ale nie je to také jednoduché. Sykes je atraktívny, sexy a šarmantný. A keď ju pozve na víkend do Verony - dejiska najznámejšej Shakespearovej tragédie - začína Juliet veriť, že našla konečne svojho Rómea. Ale stojí za to, aby riskovala absolútne všetko? Sú si naozaj súdení? Alebo má skutočného Rómea rovno pod nosom?

Recenzia:
Kniha Hľadám Rómea od Alexandri Potter je čisto oddychové čítanie. Dej je jednoduchý, romantický a miestami predvídateľný. Ak máte radi dlhé opisy, tak toto je presne pre vás! Myslím si, že Hľadám Rómea je čisto román pre ženy, ktorý je plný romantiky! Na môj vkus jej bolo až príliš. Začiatok a koniec ma bavil, bol viac energický ako stred knihy. Ten by som nazvala ... nudným. Ale ako som napísala na začiatku, bolo to oddychové čítanie. Obálka knihy sa mi veľmi páčila. Je jednoduchá a kombinácia farieb sa k sebe hodila.

Obálka knihy
Hodnotenie: 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...