pondelok 28. apríla 2014

30 Day Book Challenge - Day 15

Day 15 - Favourite male character


Môj najobľúbenejší knižný hrdina je ,ako inak, Magnus Bane - Veľkobosorák Brooklinu. Je to postava, ktorá vystupuje v sérii Nástroje smrteľníkov. Obľúbila som si ho, už pri prvom diely. Páči sa mi jeho povaha a aj výzor, ako ho opisuje Cassandra v knihe. Srší humorom, každá jeho hláška ma rozosmeje! V knihe jeho výzor opisuje ako výstredný a to je ďalšie plus. Magnus Bane vyzerá na devätnásť, ale v skutočnosti má osemsto rokov. Má čierne vlasy, oči žlté ako mačka, je vysoký a štíhli. V knihe Magnusa ostatní nefili a Dolnosveťania poznajú vďaka jeho vychýreným večierkom. Úprimne, viackrát som si povedala a predstavovala ako to na jeho večierkoch musí byť! 
Keď som sa dopočula, že Cassandra napíše knihu The Bane Chronicles, ktorá má byť o ňom, tak mi srdce trikrát zaplesalo! Vážne, vedieť o ňom ešte viac ma napĺňa radosťou a keď viem, že Cassandra sa rozhodla upriamiť pozornosť aj na iné postavy ako hlavné, tak ju mám ešte radšej. Samozrejme, čo sa týka jeho vzťahu s knižnou postavou Alecom, tak som všetkými desiatimi za. Práve že, sa považujem sa veľkého shipera páru Magnus x Alec. :-) 
Magnusova vtipná hláška, v originálnom znení.
Nachádza sa v treťom dieli Mesto skla
Čo sa týka filmu, tak Magnusa Banea hral Godfrey Gao a s výberom som nadmieru spokojná. Tak nejako som si aj Magnusa predstavovala.

Poster Magnusa pre filmovú verzii Mesto kostí
Takto vyzerá Godfrey Gao ako Magnus :)
Spokojní ste s ním?


Neodolala som a musela som sem pridať najlepší FanArt pre
couple Malec :) Hrozne sa mi páči :3
Aj vám? :-D


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...