piatok 29. augusta 2014

On my Wishlist ... #8 (Menší tešing na pokračovanie skvelej knižnej série od Zuzky Šulajove!)


Pôvodne som sa rozhodla, že toto meme už nebudem písať, ale momentálne som nadšená z vydania jednej knihy, takže s týmto meme som dnes späť! Takže osud On my Wishlist ... bude taký, že sem dám LEN knihy, na ktoré sa nehorázne teším (takže toto meme bude niečo ako spostredkovateľ hard tešingu :D).
Kniha na ktorú sa v septembri teším je Džínsový denník 4 od Zuzky Šulajovej. Vy si môžte hovoriť, že čo tam po tej knihe, ale pre mňa sú to ako druhé Vianoce. Na tejto sérii som dospievala (myslím, prechádzala rannou pubertou) a celkovo to je séria, ktorú zbožňujem. Je vtipná, taká realistická a presvedčila ma o tom, že aj slovenskí autori dokážu napísať diela hodné celosvetového uznania. Takže tak! :D Teraz vám sem hodím anotku. Tešte sa so mnou, pretože kniha vychádza 23. septembra tohto roku! ^:^ A to je dobrý dôvod na radosť, no nie?

Anotácia:
Štvrté pokračovanie kultovej série zachytáva obľúbenú hrdinku Paulu Semokovú počas piatich rokov na vysokej škole. Paule je spočiatku smutno za bývalými spolužiakmi, no mama ju ubezpečí, že vysoká škola jej zmení život takisto ako stredná. Bude mať pravdu? A budú to mať na svedomí noví spolužiaci alebo staré lásky, ktoré nehrdzavejú? A Ako zamiešajú karty Lukášovi kamaráti z Anglicka, ktorí prídu na Slovensko? Toto všetko a oveľa viac nájdete v Džínsovom denníku číslo štyri.

Fúú, tak anotka ma mierne vystrašila ohľadom vzťahu Pauly a Lukáša. Dúfam, že spolu nakoniec budú, inak sa asi zbláznim! Ale to hádam Zuzka čitateľom a aj fanúšikom neurobí, či?
A ak by ste si chceli prečítať úryvok z knihy, nájdete ho na webovej stránke vydavateľstva Slovenský spisovateľ, kde výjde aj štvrtý diel.

Zdroj obálky je oficiálna webová stránka vydavateľstva Slovenský spisovateľ, ktorého odkaz nájdete vyššie v článku!

1 komentár :

...