sobota 9. augusta 2014

Mortal Instruments Challenge #zaAUGUST

Autorom tohto projektu je Kristy z Čítaj a môžeš byť kým chceš !
Úvodný článok nájdete TU!

Čo vravíš na dvojicu Malec - Alec a Magnus?

No, myslím že táto otázka je pre mňa ako yaoistku a veľkú shiperku Maleca trošku zbytočná, pretože ich som už na blogu omieľala minimálne stokrát. Ale ako sa hovorí: Opakovanie je matka múdrosti! :D
Magnus a Alec je môj najobľúbenejší knižný pár vôbec a ešte ich neprekonal žiadny iný. Od prvej scénky som si priala, aby boli spolu, každú ich scénu som si vychutnávala a každý FanArt na nich stále očumujem. Dokonca pri čítaní štvorky som preskakovala všetky scény, okrem ich až som ich prečítala všetky naraz a mohla pokračovať v normálnom čítaní. No a po prečítaní päťky som myslela, že Cassandru asi zabijem, pretože ten koniec bol príšerný. Jeden z najhorších vôbec! Takže dúfam, že to v šestke pekne-krásne napraví, inak budem písať list!!! 
Takže v skratke, Magnusa a Aleca ako pár zbožňujem a v najbližšej dobe ich budem stále považovať za najlepší knižný pár na svete!!!


Zdroj obrázkov: Cassandra Jean

1 komentár :

...