streda 25. júna 2014

Téma týždňa - Leto a knihy

Môj knižný plán na leto :)

ZDROJ obrázka :)

Rozhodla som sa, že ani ja nebudem pozadu a podelím sa s vami o to, aké knihy by som chcela čítať cez tohto ročné leto. Veľké plány to ale nie sú, pretože čítam pomalšie ako slimák :-D. Takže možno ich prečítam viac a možno nie, ale tie, ktoré sú už zahrnuté v mojom letnom knižnom pláne, chcem ako prvé prečítať.
A ktoré knihy to sú? :)
  • Mesto stratených duší - mám ju už objednanú a keďže som na piatu časť TMI čakala mesiac, tak sa hneď na ňu vrhnem.
  • Charlieho malá tajomstvá - túto knihu som už spomínala vo Wishliste.
  • trilógia The Hunger Games, ale tentokrát v angličtine (tak držte palce :-D).
  • ešte by som veľmi chcela aj Ak zostanem, ale toto nie je ešte isté.
  • tretiu časť Upírskej akadémie 
  • Džínsový denník Lukášovými očami
A aké sú vaše knižné plány na leto? :)

1 komentár :

  1. Ja plánujem dočítať Zber kostí a hneď idem na TMI 5 :D Už sa neviem dočkať! :D

    OdpovedaťOdstrániť

...