utorok 17. júna 2014

Téma týždňa - Láska knihomoľa

Prečo milujem moje malé zlatíčka?


Určite sa vás niekto v dnešnej dobe spýtal, prečo čítate a či nemáte niečo lepšie na práci (a ak nie, tak minimálne na vás pozrel, či vám šibe :)). Nuž a my knihomoli, to potom máme ťažké s vysvetľovaním. A preto by som sa chcela s vami podeliť, prečo ja milujem knihy. Ešte také malé upozornenie, v článku sú čisto moje myšlienky a názory.

5 hlavných dôvodov, prečo zbožňujem knihy:
Prvý dôvod je, že knihy sú najlepší spôsob, ako utiecť preč od reality. S nimi môžeme utiecť do hocijakého sveta, ktorý väčšinou sa nám páči viac a chceli by sme v ňom žiť. Veď, kto by nerozmýšľal nad tým,  kedy už dostane list z Rokfortu alebo prečo skriňa u starkej nefunguje? :-) Myslím, že aspoň väčšina z nás a tieto dva svety nie sú zďaleka jediné alternatívy azylu. 
ZDROJ obrázka!













Druhý dôvod je, že knižný hrdinovia sú lepší muži ako tí reálny. Síce majú svoje muchy, ale tie sú prehliadnutelné v porovnaní s ich plusmi. Sú dokonalí v správaní a určite aj výzorovo. Veď ktoré dievča by nechcelo mať doma chlapa ako Augustus Waters alebo Adrian Ivashkov? Ja určite!!!
ZDROJ
Tretí dôvod je, že kniha je najlepší priateľ človeka. Mmm, plus šálka čaju pri čítaní dobrej knižky, no nieje nič lepšie a vhodnejšie na relax po vyčerpávajúcom dni.
Obrázok som našla TU!
Štvrtý dôvod sa týka radosti. Každého knihomoľa dokáže najviac potešiť kniha. Či už vôňa čerstvo-nových stránok v práve kúpenej knihe alebo znova zažitie obľúbeného príbehu, kde sa znova stretne s dobrými známymi. 
ZDROJ

A posledný dôvod je, že ja si neviem predstaviť lepšie strávený čas, keď sa napríklad veľmi nudím alebo sa nedá ísť von, lebo prší. Čítanie je najlepšia a najkrajšia záľuba, ktorá ma dokáže napĺňať. A dokonca pri nej vydržím aj niekoľko hodín!

1 komentár :

  1. Tento článek mi mluví z duše :) Se všemi důvody naprosto souhlasím a ještě bych doplnila, že knížka je nejlepší způsob jak se zabavit při nudném čekání třeba na autobus nebo u doktora - knihomol se nikdy nudit nebude :))

    OdpovedaťOdstrániť

...