piatok 20. júna 2014

On my Wishlist ... #3

Autorom tohto meme je Book Chick City :)
Cieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme chceli mať vo svojej knižnici!
A je tu tretí diel meme On my Wishlist, ktoré si získalo moje sympatie. Ďalšia kniha, ktorú by som jedného dňa chcela mať na poličke je Charlieho malé tajomstvá. Autorom tejto knihy je Stephen Chbosky. Anotácia ma zaujala a keď na ostatných blogoch vidím samé pozitívne ohlasy, jednoducho na mňa zapôsobila. I keď slovenská obálka je proti originálnej, úplne hrozná, neodradila ma od jej chcenia. :)

Anotácia:
Charlieho malé tajomstvá sú o dospievaní. Charlieho listy sú omnoho intímnejšie ako denník, sú smutné aj veselé, tragické aj komické. Nevieme, kde žije, nevieme, komu píše, vieme však o svete, o ktorom píše. Snaží sa žiť svoj život najlepšie, ako vie, no zároveň uteká pred jeho nástrahami a dostáva sa do sveta prvých rande, rodinných drám a nových priateľov. Sveta sexu, drog a kultovej Rocky Horror Picture Show, sveta, v ktorom je potrebná len úžasná pieseň na úžasnej ceste k nekonečnosti.

6 komentárov :

  1. LJá jsem viděla film a ten se mi moc líbil a jsem si jistá, že kniha bude ještě lepší. A ano, ta obálka je takova.. Zvláštní :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kniha je skvelá, určite si ju raz prečítaj. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem film. Tak som tú knihu objavila, lebo obálka ma nezaujala. No akosi som sa k nej ešte stále nedostala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Videla som iba film, ten bol úplne úžasný. Ale tiež by som si rada prečítala aj knihu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rada by som si prečítala... čakám kým mi príde :)

    OdpovedaťOdstrániť

...