utorok 15. apríla 2014

3O Day Book Challenge - Day 2

Day 2 - A book that you've read more than 3 times


Tak nad touto dnešnou challenge som včera rozmýšľala polhodinu. A po polhodine ma trklo, že mám knihu, ktorú som čítala viac ako 3-krát. Je to od Stephenie Mayerovej Krátky druhý život Bree Tannerovej. Čítala som ju asi pred dvoma rokmi a stále s pamätám, o čom bola. Je to novela k Twilight ságe. Ale narozdiel od Twilight, sa mi táto novela páčila. Nie je príliš hrubá a tak sa to ľahšie číta. A čo je také dosť nezvyčajné, hlavnú hrdinku som mala rada. A to je už čo povedať!!! :-D

Ospravedlňujem sa za kvalitu, ale fotila som s bleskom a trošku sa mi odrazil od obalu knihy

A nakoniec: akú knihu ste vy čítali viac ako 3-krát??? :-) Napíšte do komentára ....

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...