utorok 29. apríla 2014

30 Day Book Challenge - Day 16

Day 16 - Favourite female character


Neviem prečo, ale väčšinou sú mi sympatické postav len mužského pohlavia. Možno je to aj tým, že hlavné postavy bývajú dievčatá/ženy a ja hlavné postavy mám málokedy v láske. Nad touto otázkou som dlho rozmýšľala, ktorú hrdinku mám najradšej. Ibaže som neprišla na nič. Napadlo ma pár mien, ale keď som ich porovnávala s Magnusom, tak žiadna sa mu nevyrovnala. A tie dve postavy by som mala mať rada rovnako. Nuž, tak aspoň spomeniem hrdinky, ktoré mám najradšej zo všetkých ženských postáv (žiaľ, Magnusovi sa nevyrovná nik):
  1. Clove - The Hunger Games
  2. Jane Volturi - Twilight sága (áno, aj z tejto série mám obľúbenú postavu)
  3. Vanda/Pútnička - Hostiteľ
A to by bolo asi všetko. Žiadna iná ženská hrdinka ma nezaujala natoľko, aby som si ju obľúbila. A aká je vaša najobľúbenejšia hrdinka? :-) Môžte sa vyjadriť v komentároch ...

Clove je tá v strede :)
Jane Volturi

Vanda a Ian




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...