pondelok 21. apríla 2014

30 Day Book Challenge - Day 6-8

Day 6 - A book that makes you sad


Som späť s knižnou challenge, ale dnes to bude trošku iné, pretože pridám naraz tri dni. Poďme na to!
Kníh, pri ktorých som bola smutná, je viac. Väčšinou to boli knihy, kde niekto zomrel. A znovu k nim patrí kniha Na vine sú hviezdy od Johna Greena. Potom to boli knihy Moja sestra Jodie od Jacqueline Wilsonovej alebo Prežiť od Alexa Morela. Úprimne, tých kníh nebolo až tak veľa! :-) Väčšinou pri knihách neplačem, ale tieto tri boli výnimkou. A myslím si, že knihy od Johna Greena sú citovo spracované.



Day 7 - A book that makes you laugh


V podstate sa smejem pri každej knihe, lebo čo som čítala knihy, tak pri každej som sa aspoň raz zasmiala. Ale knihy, pri ktorej ma od smiechu bolelo brucho, boli Dosť dobrí kamoši od Karen McComieovej, Džínsový denník (všetky tri časti, tú časť Lukášovými očami som ešte nečítala) od Zuzky Šulajovej. Tú prvú knihu som čítala veľmi dávno, takže už si poriadne nepamätám o čom bola. No ale čo sa týka kníh od Zuzky Šulajovej, tak tie sa mi páčili, nasmiala som sa pri nich a ešte si aj pamätám, o čom boli. 



Day 8 - Most overrated book


Deň osem je o knihe, ktorá je veľmi preceňovaná (teda, ak som to dobre preložila :-D). Nad touto challenge ma hneď napadla kniha Eragon, ktorú napísal Christopher Paolini. Každý mi tú knihu chválil, aká je úžasná a zaujímavá, že ma hneď chytí a prečítam celú sériu jedným hltom. A vlastne, tieto kladné ohlasy ma nahovorili, aby som ju začala čítať. No tak som si ju kúpila, začala čítať a ani nie v polovici, ma prestala baviť! A doteraz som ju nedočítala a to som ju začala čítať pred štyrmi alebo piatimi rokmi! Jednoducho mi príbeh a asi ani štýl písania nesadol. A ako sa hovorí: ,Sto ľudí, sto chutí´. A platí to pri všetkom, aj pri knihách! 




Samozrejme, do komentárov môžte napísať aj vy vaše knihy, pri korých ste smutní, pri ktorých sa smejete a knihy, ktoré sú podľa vás, veľmi preceňované. :-) Budem len rada ...

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...