piatok 18. apríla 2014

30 Day Book Challenge - Day 5

Day 5 - A book that makes you happy


Len jedna jediná kniha, ktorá ma robí šťastnou neexistuje. Každá kniha ma robí šťastnou. Preto vlastne sú. Aby robili ľuďom radosť a vyčarovali na tvári úsmev. V každej z nich nájdeme niečo pekné, zaujímavé, veselé, niečo čo nás nahnevá. Knihy nám poskytujú útek do iného sveta, ďaleko od tohto nášho! Niekto dokonca môže aj povedať, že má knihy radšej ako ľudí. Úprimne, nečudujem sa!
Knihy sú niečo úžasné a krásne. Niečo, čo si zaslúži úctu a pochopenie. A preto som názoru, že len jedna kniha, ktorá ma robí šťastnou, neexistuje!!!

Našla som výstižný obrázok k tejto téme, tak som neodolala a pridala sem
Dúfam, že veľmi nevadí, že nie je vlastný :)

A čo vy? Aká je kniha, ktorá vás urobí šťastnou? :-) Môžte sa podeliť o tom v komentároch, budem len rada ...

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...