sobota 26. apríla 2014

30 Day Book Challenge - Day 13

Day 13 - Your favourite writter


Môj obľúbený spisovateľ je slovenská spisovateľka Zuzka Šulajová. Čítala som od nej Džínsový denník, Džínsový denník 2, Džínsový denník 3 a Dievča z minulosti. V mojej knižnici sa od Zuzky nachádzajú aj jej ďalšie knihy a to: Džínsový denník Lukášovými očami a Ako z románu. Naozaj je to dobrá spisovateľka a odporúčam si jej knihy prečítať.
A teraz niečo málo o nej:
Zuzana Šulajová sa narodila 14. júla 1978, v Martine. Je slovenská herečka, fotografka a najúspešnejšia autorka románov o mladých a pre mladých. Debutovala v roku 2007 a to románom Džínsový denník
Knihy, ktoré ešte napísala:
  • Dievča z minulosti (2008)
  • Džínsový denník 2 (2009)
  • Ako z románu (2010)
  • Džínsový denník 3 (2012)
  • Džínsový denník Lukášovými očami (2013)
V prípade informácii o nej Wikipédia zlyhala. :-D 

Knihy od nej sa mi veľmi páčili a rozhodne ich odporúčam. Ešte musím prečítať zvyšok kníh od nej a bude to kompletné.

Moja zbierka :)
Mám ešte Ako z románu, ale sestra to momentálne číta, takže knihu
má ona :D
A aký je váš obľúbený spisovateľ? :-) Napíšte do komentárov ...

1 komentár :

  1. Mám všetky dieli Džínsového denníka a sú naozaj skvelé :) Teda,zatiaľ som prečítala len 1,2.No teším sa na trojku! :)

    http://booksmakesenseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

...