nedeľa 7. februára 2016

Mesačná chvastačka - Decembrové & Januárové zlatíčka 2016

Autorkou projektu je Judit! :)
Ahojte, knihomoli! :) Keďže som sa už dávno nepochválila, čo nové v mojej knihovničke, tak som si povedala že by už bol keď aj Vianoce boli a aj narodky som mala. V podstate všetky knihy som od niekoho dostala. takže tento mesiac som si nekúpila žiadnu knihu! :D


Dostala som:
Harry Potter: Tvory a netvory
Všetci určite túto knihu dobre poznáte. A určite viete, aká je zvnútra krásna! :3 Nuž, a keď sa považujem za dosť veľkého fanúšika Harryho Pottera, moje srdiečko začalo po nej túžiť! Knižka je naozaj krásna na pohľad a celkovo to pôsobí dosť zaujímavo, hlavne fotky z natáčania alebo všelijaké verzie kresieb rôznych tvorov z tohto sveta. Už sa teším, ako si všetky tie informácie o nich prečítam, určite to bude veľmi zaujímavé! :)

Sherlock: Príbehy zo zákulisia
Úprimne, táto kniha bola najväčším prekvapením pretože keď som ju videla v kníhkupectve, mamina aj prejavila záujem o knihu, listovala v nej a aj sa ma začala pýtať, o čom je seriál a ja nadšene som jej to tam vykecávala ...... a potom ju vrátila späť do poličky, že niekedy nabudúce. Takže si viete predstaviť moje prekvapenie a nadšenie, keď mi ju ocino dal ako darček na narodeniny. Na knihu sa tiež veľmi teším a pravdepodobne ako to budem čítať, si dám aj re-watching celého seriálu.

Sedem minút po polnoci
Pravdepodobne mnou najviac očakávaná kniha, aj keď stále neviem čo od nej môžem čakať. Dúfam, že nie sklamanie pretože na knihu som počula len dobré ohlasy, kniha má prekrásne ilustrácie ktoré z nej robia nádherné dielo a anotácia vyzerá viac než sľubne! :) Chcem sa do nej čo najskôr pustiť, len čo dočítam teraz čítanú knihu. 

Dievča vo vlaku
O tejto knihe som počula už veľmi veľa, ale nejako som ju nedávala do veľkej pozornosti. Keď som ju našla pod stromčekom, potešila ma a povedala som si, že keď si chcem prečítať nejakú knihu zo žánru, ktorý normálne nečítam, Dievča vo vlaku bude určite to pravé! :) 

77 čajov pre laikov aj labužníkov
Skvelý sprievodca rôznymi druhmi čaju. Pre mňa ako milovníka čaju je to hotový poklad. Ku každému druhu je napísaná krátka história, pôvod, ako by sa správne mal pripravovať a dokonca aj priemerná cena a dostupnosť v obchodoch! A medzitým môžte nájsť aj všelijaké zaujímavosti, ktoré knižku pekne oživujú. 

Red Queen
Očakávam od nej veľa, keďže je chválená na každom rohu. Trošku mám obavy, že to bude rovnako ako s knihou Trón zo skla, ktorý ma až tak neohúril ako väčšinu čitateľov. Ale nemôžem povedať, že sa mi to nepáčilo a určite si chcem prečítať aj druhý diel. Dúfam, že Red Queen ma takto nesklame! :)

Travelling to Infinity
Film Teória všetkého je dokonalý a zbožňujem ho! A keď som zistila, že to má aj knižnú verziu, v tom momente som vedela že si chcem prečítať aj tú. Hádam sa ku knihe dostanem v najbližšej dobe, ale mám taký pocit že to až tak skoro nebude. :/

Aké knižné kúsky ste dostali vy pod stromček alebo v januári? Čítali ste niektorú z vyššie uvedených? Ak áno, aký je váš názor na ne? :)
Vaša Cherry Bee

3 komentáre :

  1. Skvelé kúsky, 4 z nich mám tiež :3 Hlavne Red queen milujem, ako isto vieš. Už mám predobjednanú aj dvojku, takže yay! (Nakoľko v e-booku som sa akosi zasekla :D)
    Sedem minúť po polnoci ma veľmi prekvapilo, pretože som v podstate nič nečakala :D A je to nádhera. Tak isto aj Tvory a netvory :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super hromádka! Toho Sherlocka bych si též moc ráda přečetla! :)

    OdpovedaťOdstrániť

...