streda 2. septembra 2015

Druhá časť 31-dňovej knižnej photo výzvy

Ahojte, knihomoli! :) Blog zase raz zanedbávam a dokonca aj túto rubriku. Ibaže mám menšiu písaciu krízu, kedy sa mi nechce napísať vôbec nič (ani tie recenzie sa mi dopísať nechce). Bohužiaľ, táto výzva sa určite trošku pretiahne, pretože je už september a s výzvou som na druhej časti. Mne osobne to veľmi neprekáža, tak dúfam že ani vám veľmi nie! :D Poďme na to:


6. obľúbená obálka
Čo sa príbehu týka, tak Púpavový oheň rozhodne nepatrí k mojim obľúbeným. Ale tá obálka sa mi veľmi páči. Prečo? Kvôli tej modrej, ktorá je naozaj krásna a spolu so žltou vytvárajú skvelý kontrast! :)

7. slová na stranách

8. kniha, ktorú som prečítala najviac krát 
Aj keď samotný Twilight som nikdy neprečítala celý a to aj tak vždy som musela začínať odznovu, Krátky druhý život Bree Tannerovej ma jednoducho dostal! Aj keď číslo prečítania nie je až tak horibilné, na moje pomery je to dosť, pretože re-readingy si dávam málokedy. :)

9. nový knižný objav
Kniha, ktorá sa po dočítaní stala mojou srdcovkou. Aristotle & Dante Discover the Secrets of the Universe je najlepšia kniha, ktorú som kedy čítala a normálne sa čudujem, prečo som ju prečítala až cez toto leto. Je to skvelé, originálne a rozhodne si to prečítajte v originály (nie preklad)!!! :3

10. obľúbený autor
Ako rozmýšľam, tak rozmýšľam, napadlo ma až jedno meno autora, ktorý do tejto kategórie zapadá. Áno, je ňou Zuzka Šulajová od ktorej som prečítala skoro všetky jej knihy, okrem Ako z románu a tento mesiac vychádzajúci Džínsový denník 5 (22.9.15).

Ako sa vám páčil druhý diel tejto výzvy? Lepší ako ten predchádzajúci alebo práve naopak? A ktorá fotka je vám najsympatickejšia? :)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...