pondelok 10. augusta 2015

Prvá časť 31- dňovej knižnej photo výzvy

Ideme stále bez titulnej fotky! :D Úprimne, vybrala som si najhorší mesiac na robenie tejto výzvy! Prečo? Pretože rekonštruujeme izby a väčšina vecí sa začínajú baliť do škatúľ. A to znamená, že 90% výzvy mám nafotených! :D Takže prichádzam s prvou časťou a dúfam, že sa vám budú fotky páčiť. Okrem iného, aby to nebolo nudné, niekde budú napísané aj komenty. Tak hor- sa na to! :)


1. Čo práve čítaš? 
Knihu Weird Things Customers Say in Bookshops som už síce dočítala (veď to je len taká jednohubka, ccca 50 strán), ale ešte som nestihla nič rozčítať tak aspoň dám sem to, čo som čítala naposledy. :) Bohužiaľ, knihu mám len ako e-book, takže tam vidno aj moju Pocky! :D
Už fotím cez svoj mobil a vidno ten rozdiel
v kvalite fotky ...
2. TBR hŕba
V tejto kôpke môžete vidieť knižky, ktoré mám doma a určite ich chcem aj prečítať. Bohužiaľ som zistila, že mám aj také kúsky, ktoré som ešte nečítala ale už ma aj prešla na ne chuť. Trošku ma to mrzí, ale aj to sa stáva. V tejto TBR hŕbe je presne 17 kníh a ak mám byť úprimná, čakala som väčšie číslo. 

3. Moja knihovnička
Bohužiaľ, moja knihovnička nie je typická knihovnička ale skôr poličky a stôl. Takže nie je fotka celej "knihovničky", ale odfotila som každú zvlášť a dala do koláži. Môže byť? :)
Štve ma, že je tam to označenie kde som tú koláž spravila -_-"
4. Záložky
Podrobnejšie fotky záložiek budú v samostatnom článku, ktorý chystám neviem kedy spraviť :D 


5. Miesto, kde čítam
Toto miesto nie je nič iné, než moja posteľ! :D 

To by bolo pre dnešok všetko a čoskoro sa môžte tešiť na druhý diel! V nedeľu idem do tábora, takže druhá časť by mala byť ešte pred ním a ak budem stíhať, cez tábor prednastavím tretí diel. A ako sa vám páčila táto časť? Vyhovuje vám tento formát fotiek alebo by som mala vyberať ešte ten väčší? :) 
Vaša Cherry Bee

1 komentár :

  1. Krásná kupička:), určitě bych si s chutí něco přečetla:) Třeba Saeculum:)....A dárce v angličtině? Wau

    OdpovedaťOdstrániť

...