sobota 8. augusta 2015

[TAGs] Too Much Information

Úvodna fotka je moja tvorba! :)
Pozadie je z tadiaľto.
Som späť! :D OK, je pravda že som to tu nenechala len tak napospas ale teraz som tu už aj ja, fyzicky. A verte mi, na dovolenke som prečítala viac kníh než som vôbec predpokladala a to znamená, že recenzie sa len tak pohrnú. :) Ale dnes som tu s iným článkom, presnejšie je to tag, ktorý všetci veľmi dobre poznáte. Do tohto tagu ma nominoval Adrián z blogu Universe Of Wonderful Books, za čo mu ešte raz veľmi pekne ďakujem! :3 Ták a teraz poďme na to!

1.: Čo máš práve oblečené? 
Sivé ponožky, modré tričko Slizolinu z Tesca a bielo-ružovo-zelené kraťasy! :3

2.: Si zamilovaná?
Ak sa rátajú len reálni ľudia, tak nie. Ale ak aj herci, knižné a seriálové postavy, tak jasnačke že hej! :D

3.: Zažil si niekedy príšerný rozchod?
Ehm, nie? :D

4.: Koľko meriaš?
163 cm (ale o nejaké dva cenťáky by som ešte narásť mohla ...).

5.: Koľko vážiš?
Úprimne? :D Neviem, pretože som sa nevážila apoň dva roky a ten raz, čo som bola na kontrole u doktorky sa nepočíta, lebo to číslo si aj tak nepamätám. :)

6.: Máš nejaké tetovanie?
Nie, ale toto leto som si chcela dať spraviť len henou (ešte som si ho ale nedala spraviť) také tie indické vzory na celých rukách, ale v budúcnosti by som chcela aj také trvalé s nejakým knižným motívom (buď runa alebo dary smrti).

7.: Nejaký piercing?
Ani to nie. Nepáči sa mi to.

8.: OTP - one true pairing (najobľúbenejší fiktívny pár)
Malec! :3 Ale to dlhodobí čitatelia určite veľmi dobre vedia, všakže? :D Ale keď oni sú spolu takí dokonalí, ach! Zlatí sú spolu a rozhodne by som potrebovala viac ich scénok vo všetkých knihách, lebo ich tam bolo sakramensky málo! Ešteže tvorcovia seriálu sľubujú, že v seriály ich uvidíme omnoho viac. Takže sa teším! :3
Úprimne, tento obrázok mám dlho v kompe takže neviem
presný zdroj. Videla som to pravdepodobne na FB stránke. :)

9.: Obľúbené seriály?
Mušketiery, Kosti, NCIS - Námorný vyšetrovací úrad, Sherlock, Dva a pol chlapa ...
Zdroj
10.: Obľúbená skupina?
Sum 41, B.A.P, Imagine Dragons. Ale v poslednej dobe začínam fičať aj na pesníčkach od skupiny Fall Out Boys, takže ...

11.: Chýba ti niečo?
Akože toto je celkom zákerná otázka!

12.: Obľúbená pieseň?
V poslednej dobe je to táto:

13.: Koľko máš rokov?
Nikto mi to neverí, ale naozaj mám 15. Vraj vyzerám mladšie. :(

14.: Znamenie zverokruhu
Kozorožec.

15.: Vlastnosť, ktorú si všímaš na potenciálnom partnerovi?
Inteligenciu a humor. Verte mi, že toto sú vlastnosti ktoré sa ale hľadajú trocha ťažšie.

16.: Obľúbený citát/hláška?
Včerajšok je už história. Zajtrajšok je budúcnosť. Ale dnešok je dar! - môj obľúbený :)

17.: Obľúbení herci/herečky?
Z hercov sú to Josh Hutcherson, Johnny Depp, Leonardo DiCaprio a Bradley Cooper. Čo sa týka herečiek, tak obľúbené mám len dve - Emmu Watson a Helenu Bohdan Carter. :3

18.: Obľúbená farba?
Čierna, červená, modrá a zelená. Ale najradšej mám čiernu (aj keď v lete ju nerada nosím, lebo roztopiť sa ide aj bez toho :D).

19.: Hlasná alebo tichá hudba?
Myslí sa hlasitosť? Lebo ak hej, tak rozhodne hlasná lebo niektoré klavírne inak nepočuť a punk, rock sa mi najlepšie vychutnáva vo vysokej hlasitosti. :)

20.: Čo robíš, keď si smutná?
Snažím sa to zakryť, to po prvé. Alebo sa snaýím myslieť na iné veci, ako na tú, čo ma robí smutnou. Pri najhoršom (ale to musím byť na tom veľmi zle :D) počúvam depresívne pesničky.

21.: Ako dlho ti trvá sprcha?
Cca. pol hodinu :D Ja viem, je to poriadne dlho, ale keď ja veľmi rada rozmýšľam a fantazírujem, a v sprche sa to robí rozhodne najlepšie!

22.: Ako dlho ti ráno trvá, dokým sa nachystáš?
Úplne všetko? Akože všetko že vstať, prezliecť sa, umyť sa a takéto veci? :D Hmm, cez školu približne pol hodinu. Ale cez prázdniny a víkend som rýchlejšia - vtedy mi to trvá len desať minút. Vidíte ten rozdiel? :D

23.: Bila si sa niekedy?
Keďže som dievča a tak, asi sa očakáva že nie. Ale bohužiaľ, raz sa to stalo (teda ak nepočítame tie razy s bratrancom, to som sa s ním bila vždy keď bol u nás :D). Bolo to na kúpalisku a pobila som sa so sesternicou, pretože vtedy ma príšerne naštvala (podotkýnam, bolo to strašne dávno :D). Teraz už ani neviem prečo to bolo, ale so sesterkou sa na tom vždy pekne nasmejeme!

24.: Nadchne ťa ... ?
Riadne pekné veci, ktoré môžu pripadať priam kúzelné! :3 Napr. príroda, isté pamiatky, mestečká, pekné uličky, knižky ...

25.: Vytočí ťa ... ?
Celkom dosť veľa vecí, keďže som pomerne náladová.

26.: Dôvod, prečo si si vytvorila kanál na YT?
Trošku si pozmením otázku, keďže ja kanál na YT nemám (aj keď párkrát som nad tým rozmýšľala). Takže dôvod prečo som si založila blog je veľmi ... zvláštny. Proste jedného krásneho dňa som sa zobudila s nutkaním si založiť blog, kde budem písať svoje myšlienky a takéto veci. A o mesiac som si ho aj založila, ale knižný blog sa z neho vykľul až po týždni keď som napísala ako prvý článok recenziu na Erebosa (teraz už na blogu nie je) a jednoducho ma to chytilo. :)

27.: Fóbie?
Ak by som ich mala vymenovať všetky, tak by sme tu boli asi do rána :D Ale tak tie najbežnejšie sú z pavúkov, hmyzu všeobecne, bolesti,

28.: Kedy si naposledy plakala?
Fuu, vôbec si nepamätám. V poslednej dobe nebolo nič, čo by ma rozplakalo takže asi to bolo tak dávnejšie, aj keď stále v tomto roku.

29.: Kedy si naposledy povedala niekomu "ľúbim ťa"?
Moje sestre a bolo to včera. :D

30.: Význam tvojho mena na bloggeri?
Blogerské meno má dve časti a každá časť má úplne iný význam. No význam ako význam, skôr dôvod prečo som si ho vybrala. Takže Cherry je preto, pretože keď som si zakladala blog, mala som ťažkú čerešňovú mániu. A aj podľa toho je názov blogu. :D A Bee používam už z doby, keď som robila adminku na FB stránkach vo veľkom a tak nejako som si na to zvykla a po istom čase sa mi aj začala tá prezývka páčiť. A preto Cherry Bee, aj keď niekedy sa podpíšem (ak píšem za blog alebo tak) len Bee. :)

31.: Ktorú knihu si naposledy prečítala?
Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe. Odporúčam všetkými desiatimi. A chcem aj na blog napísať niečo ako moje vykecávanie o tejto knižke, pretože sa stala mojou najobľúbenjšou knihou ever! A nie, recenzia na ňu rozhodne nebude (teda aspoň v tom klasickom šate nie).

32.: Ktorú knihu práve čítaš?
Hah, kvôli tejto otázke nemôžem pridať prvú časť Photo výzvy. Momentálne žiadnu a ani neviem či v najbližšej dobe budem nejakú čítať, pretože ideme prerábať izby a všetky knihy sú v krabiciach.

33.: Ktorý seriál si naposledy pozerala?
Škorpión, ktorý dávajú na Markíze. A poviem vám, začína sa mi to veľmi páčiť! :3
Zdroj
34.: S ktorou osobou si naposledy hovorila?
S mojou sestrou.

35.: Vzťah s osobou, s ktorou si naposledy hovorila?
Moja sestra a nemáme ten typický rivalský súrodenecký vzťah. :D

36.: Obľúbené jedlo?
Pizza! :3

37.: Ktoré miesto chceš navštíviť?
Miesto? Ja chcem navštíviť veľa miest! Napríklad Wales, Škótsko, Anglicko, Nórsko a Švédsko, Švajčiarsko, Čiernu Horu, Írsko, Japonsko, Kanadu a Aljašku, Argentínu, Karibik a tak ďalej! :D Zbožňujem cestovanie, tak hádam sa mi podarí aspoň 90% navštíviť do konca môjho života.

38.: Posledné miesto, ktoré si navštívila?
Dudince. Boli sme tam s babkou na dovolenke a bolo tam celkom fajn. Až na to že kúpalisko bolo hrozné a teplo tam bolo príšerné (aj keď sa nedá povedať, že doma to je inak).

39.: Máš "crush"?
Hej, mám. A rýchlo si ich dokážem vytvoriť. Buď sú to fiktívne postavy alebo celebrity.

40.: Kedy si naposledy niekoho pobozkala?
Moju sestru na ruku. :D

41.: Koho si naposledy urazila?
Sesternicu, ale už sme za dobre.

42.: Obľúbená príchuť?
Ehm podľa toho čoho príchuť. Ale keď sa zamyslím, ovocné príchute asi prevládajú.

43.: Na akom hudobnom nástroji hráš?
Hrala som na gitare, ale už som dlho nehrala tak neviem či to ešte viem. A rovnako je to aj s flautou.

44.: Obľúbený šperk, bižutéria?
Červené náramky proti urieknutiu. Nosím dva a málokedy si ich dávam dole. :)

45.: Posledný šport, ktorý si naposledy robila?
Plávala v bazéne.

46.: Posledná pieseň, ktorú si spievala?

47.: Obľúbený rozbeh konverzácie?
No, nič konkrétne to nie je. Väčšinou načnem nejakú tému a tá je väčšinou rovnaká. Ak toho človeka veľmi dobre nepoznám, tak sa spýtam na školu a teraz na prázdniny.

48.: Použila si ho niekedy?
Väčšinou, ak toho človeka veľmi dobre nepoznám a neviem, o čom lepšom by sme sa mohli baviť (časom na to väčšinou prídem :D).

49.: Kedy si bol naposledy s niekým vonku?
S babkou, sestrou a sesternicou sme sa boli včera prejsť (boli sme v tých Dudinciach).

50.: Koho označíš?
Nikoho, nech si to vyplní hocikto, kto chce! :)

Dúfam, že sa vám moje odpovede páčili a trošku viac ma spoznali! Hádam som vás neunudila k smrti! :D
Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...