pondelok 14. septembra 2015

Letná čítacia výzvy 2015 - VÝSLEDOK

Ahojte, knihomoli! :) Leto už nám dávno skončilo a školský rok už je dávno rozprúdený. Domáce úlohy sa pomaly kopia a tento týždeň určite viacerí z vás budú mať písomky (teda, ja určite). Okrem toho, že som na blogu neaktívna a také tie veci (ktoré dobre u mňa poznáte :D), zistila som že som ešte nevyhodnotila svoju čítaciu výzvu na toto leto. Ak mám byť úprimná, s výsledkom som viac ako spokojná, pretože sa mi podarilo aspoň čiastočne zahnať čitateľskú krízu! :)
Prečítala som dokopy deväť kníh. Aj keď to nie je veľmi horibilné číslo, som na seba hrdá aj z toho dôvodu, že 4 knihy boli v angličtine a zvládla som ďalšiu klasiku. :D Celý zoznam kníh, ktoré som za toto leto prečítala a ktoré som len chcela, nájdete v tomto článku. Dúfam, že ste si leto užili rovnako ako ja a držím vám palce v novom školskom roku! :)
Vaša Chery Bee

1 komentár :

  1. Ja som prečítala tuším iba 8 kníh, ale nejako mi to ani nevadí. Leto som si užila a pokračujem čítaním aj v septembri, už mám za sebou 3 knihy a niekoľko ďalších ma čaká. :D
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť

...