štvrtok 3. júla 2014

Letná čítacia výzva 2014

Úvodná fotka projektu :)

Voľný čas toto leto by som chcela vyplniť čítaním kníh a tak ma napadlo, že by som mohla spraviť letnú challenge, kde si aj sama určím, koľko by som tých kníh chcela prečítať. Samozrejme, zoznam by som stále aktualizovala, aby ste videli, či sa mi ju podarí splniť alebo nie. Bude trvať až do začiatku školy, takže je to celkom dosť času. Ak by sa niekto chcel pridať, tak pokojne môže, budem len rada :).

A koľko kníh by som chcela prečítať za toto leto? 

Chcela by som prečítať za dva mesiace 15 kníh, čo si myslím, je na moje tempo dosť veľa :-D. Tak teda uvidíme, či sa mi to podarí!




Aké knihy som prečítala?
1.: Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol od Jonasa Jonassona
2.: Džínsový denník Lukášovými očami od Zuzky Šulajovej
3.: Mesto stratených duší od Cassandri Clare
4.: Charlieho malé tajomstvá od Stephena Chboskyho
5.: re-reading Erebos od Ursuli Poznanski
6.: Veľký Gatsby od F. S. Fitzgeralda
7.: Krásna katastrofa od Jamie McGuirovej
8.: Čo sa stalo Mare Dyerovej? od Michelle Hodkin
9.: Zvláštna sila od L.J. Smithovej
10.: Volanie kukučky od Roberta Galbraitha
11:. Death Note: Zápisník smrti 1 od Tsugumi Ohba (netuším ako sa jeho priezvisko skloňuje >.<!)
12.: re-reading Mesto kostí od Cassandri Clare
13.: Death Note: Zápisník smrti 2 od Tsugumi Ohba

Prajem vám pekné a nezabudnuteľné prázdniny!!! ^_^

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...