štvrtok 17. júla 2014

Informačka :)

Zdroj obrázka :)
Včera som to už začala, takže dnes sa o tom zmienim. Zajtra odchádzam na 10 dní do Grécka, takže je veľká pravdepodobnosť, že z mojej strany na blogu bude mierne mŕtvo. Ak by tam bola wi-fi, je dosť možné, že vám napíšem o tom menšie články s tým, že by som spomenula aj aké knihy tam čítam (niekde sa knihám venovať musím :D).
Ešte vám chcem povedať, aké plány s blogom mám po mojom návrate z dovolenky. Určite čakajte novú verziu recenzie na knihu Erebos, chcela by som sa zapojiť do Colour Book Challenge, pretože ma to veľmi zaujalo. Čo sa týka recenzie na Mechanickú princeznú, tak neviem či ju napíšem, pretože je dosť otázne či ju vôbec dočítam. S jej čítaním mám väčšie problémy, lebo ma posledná časť vôbec nezaujala a niekedy sa sama seba pýtam, či to naozaj napísala Cassandra Clare. Takže sa majte, tých 10 dní a rozhodne veľa čítajte!!! :-)

Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...