streda 16. júla 2014

On my Wishlist ... #6

Autorom tohto meme je Book Chick City :)
Cieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme chceli mať vo svojej knižnici.
Vítam vás pri šiestom diely tohto meme, ktoré ma zaujalo. Minule On my Wishlist nebol, pretože som na to mierne zabudla! :( Prepáčte mi to. A taká novinka, na budúci týždeň tiež nebude, pretože idem na dovolenku. Zajtra vám o tom ešte napíšem v Informačke spolu s nejakými blogovými plánmi. Takže, nemajte strach! :)
Ďalšia kniha, ktorú by som chcela mať vo svojej knižnici je Čo sa stalo Mare Dyerovej?. Táto kniha ma určite zaujala obálkou a neskôr recenziami, a v konečnom dôsledku aj hodnotením na GoodReads. Neskôr aj anotácia, ale tá len vtedy, keď som si ju prečítala pri robení tohto Wishlistu. :)

Anotácia:
Mara Dyerová neverí, že by jej život mohol byť viac zamotaný. Nielenže si vôbec nepamätá, ako sa dostala do nemocnice, kde sa práve prebrala, ale nevie nič ani o nehode, pri ktorej zomreli jej najbližší priatelia a frajer. Mare sa však takmer nič nestalo. Lekári sa domnievajú, že nový začiatok v novom meste pre ňu bude tým najlepším riešením, a spomienky tak môžu pomaly vyplávať na povrch. Marin nový život sa však stále komplikuje.

Tváre mŕtvych priateľov má pred očami denno-denne. A potom ... zrazu ... má pred očami úmrtia ľudí naokolo iba chvíľu predtým, než k nim dôjde. Je jej jasné, že sa asi zbláznila. A keď už si je istá, že to ani nemôže byť horšie, Noah Shaw, najkrajší chlapec, akého kedy videla, ju odmieta len tak nechať na pokoji ... Čo má vlastne za lubom?



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...