pondelok 7. júla 2014

Knižná recenzia - Džínsové denníky #3.5

Džínsový denník Lukášovými očami


Autor: Zuzka Šulajová
Žáner: denník
Počet strán: 320 strán
Rok vydania: 2013
Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Anotácia:
Zuzka Šulajová, naša najlepšia autorka kníh o mladých a pre mladých, sa rozhodla vyplniť želania tisícok fanúšikov a k svojím najúspešnejším románovým postavám Paule a Lukášovi sa ešte raz vrátila v ďalšom Džínsovom denníku, tentoraz Lukášovými očami. 

Recenzia (alebo môj názor na knihu):
Konečne som sa dostala k ďalšej časti mojej obľúbenej série od slovenskej autorky. Zuzka Šulajová patrí k slovenským autorom, ktorých dokážem normálne čítať a zároveň aj zbožňovať! K tomu Džínsové denníky milujem od doby, keď som mala 10 (?) rokov a stále ich milujem. 
Džínsový denník Lukášovými očami som si preto nemohla nechať újsť! A nenormálne som si ho užila. Znovu som sa vrátila k známemu humoru, postavám a zaspomínala som si na ich trapasy a zážitky. Tento diel ma dokonca navnadil, aby som si celú sériu prečítala ešte raz. Tento diel bol také zhrnutie predchádzajúcich dielov, len z pohľadu najzbožňovanejšej mužskej postavy, Lukáša.

Humor v knihe nechýbal a nasmiala som sa do sýtosti, v pohode si môžem dať aj pauzu. Moja láska k Lukášovi sa ešte znásobila a som veľmi rada, že bol spomenutý aj jeho pobyt v Anglicku, ktorý ma vždy veľmi zaujímal. Paula bola stále stará Paula, ale občas mi liezla na nervy, keď Lukáša pekne dusila tým čakaním a rôznymi nepríjemnými scénami. Patrika som vždy mala rada a vždy aj budem, i keď medzi nim a hlavným hrdinom bola pekná rivalita. Veľmi sa mi páčil mužský pohľad na veci, ktoré som dobre poznala a teraz som ich spoznala z nového uhlu pohľadu.

Obálka knihy bola stále rovnako skvelá a pekne ladí k ostatným dielom, aj keď ja mám každý diel z inej edície. Na obálke sú stále dvaja zamilovaní ľudia v džínsoch a teraz bola osviežená zelenou trávou, takže vyzerá energetickejšie. Skutočne sa mi páči!



Hodnotenie:

Džínsový denník Lukášovými očami je rovnako skvelý diel ako aj predchádzajúce, ibaže z iného uhlu pohľadu. Veľmi sa mi to páčilo a Zuzku považujem za úžasnú spisovateľku, ktorú naozaj zbožňujem. Lukáša som si zamilovala viac ako predtým a obálka knihy dokonale ladí k ostatným dielom série. 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...