nedeľa 15. júna 2014

Prvá filmová recenzia :)

Na vine sú hviezdy


Tak dnes som bola konečne na Na vine sú hviezdy v kine. A keďže som už dlhšie neaktívna tu, na blogu a aj tak som chcela mať rubriku Filmové recenzie, takže tu je prvá! :-D

Podľa knižnej predlohy od Johna Greena.
Originálne znenie: The Fault in Our Stars
Režisér: Josh Boone
Premiéra: 6. júna, 2014
Filmové obsadenie: Shailene Woodley ako Hazel Grace Lancaster, Ansel Elgort ako Augustus Waters, Nat Wolff ako Isaac, Laura Dern ako Mrs. Lancaster, Sam Trammell ako Mr. Lancaster a Willem Dafoe ako Peter Van Houten
Oficiálny web filmu: http://thefaultinourstarsmovie.com/
Môj status ohľadom knihy: prečítaná 


Tento film má dva typy divákov. Jedni, ktorí čítali knihu a druhí, čo videli zatiaľ len film. Ja patrím k tej prvej skupine, takže som vedela, ako to skončí.
Ani neviem, či som chcela film vidieť alebo nie, ale jednoducho som naň musela ísť. A môžem povedať, že to bolo to najgeniálnejšie filmové spracovanie nejakej knihy!!! Ako, jasné, chýbali tam nejaké tie veci, ale zážitok z jeho sledovania mám naozaj obrovský. Dokonca, mám chuť si knihu prečítať znova a znova sa chcem ponoriť do ich príbehu. Do príbehu o skutočnej láske medzi Hazel Grace Lancaster a Augustusom Watersom. 

Niektorí ľudia neboli spokojní s výberom herca, ktorý by mal hrať Augustusa. Zo začiatku ani ja som nebola spokojná, ale teraz mi príde, že Ansel Elgort bol úžasný Augustus. Hral ho naozaj dokonalo a bolo vidieť, že všetko úžasne prežíva. So Shailene Woodley som bola odjakživa spokojná ako s Hazel a tiež môžem povedať, že bola úžasná. 

Film sa mi naozaj veľmi páčil a preplakala som ho asi celý. Zo smútku, ale aj z hroznej radosti, hlavne keď jej vyznával lásku. Koniec som preplakala, až som pomaly cez slzy nevidela na titulky :-D. Ale okrem plakania, som sa nesmierne nasmiala, rovnako ako aj pri knihe. Bolo to dokonalé a tí, čo na ňom už boli, pravdepodobne so mnou súhlasia. No a tí, čo ešte film nevideli, tak im hovorím: ..Len chodte! Neoľutuje to!´´  



A keďže toto je moja premiérová filmová recenzia, tak nesmie chýbať hodnotenie (a samozrejme ani trailer :-)).
Filmové spracovanie hodnotím 5/5*.












 Podobné články:
 Na vine sú hviezdy (knižná recenzia)













Zdroj obrázkov je oficiálna stránka filmu!

1 komentár :

  1. Videla som a je to prekrásny film :). Už iba čakám kedy sa bude dať stiahnuť v slušnej kvalite :D.

    OdpovedaťOdstrániť

...