streda 4. júna 2014

Mesačná chvastačka - Májové zlatíčka 2014


Autorom tohto meme je Judit :)
V Mesačnej chvastačke ide o to, aby som zhrnula aké kúsky pribudli do mojej knižnice.
Tak poďme na to !!!
Kúpené knihy
Za mesiac máj mi pribudli do mojej knižnice presne 4 knihy. Prečítala som zatiaľ len prvé tri, pretože tá štvrtá je v angličtine, ktorú som si kúpila, keď som bola na exkurzii v Oswienčime. Ak sa čudujete prečo ju tu spomínam, tak preto, lebo je to tiež kniha a nie je to žiadna brožúrka (aby sme sa správne chápali :-D).
A ktoré knihy sa stali mojimi májovými zlatíčkami tohto roku?


Mesto padlých anjelov
Po štvrtej časti som už dlhšie túžila a keď som ju dostala, bola som naozaj šťastná. Hrozne ma potešila! ^^ Rýchlo som ju schytila a tak som sa do nej dostala, že som ju mala prečítanú za dva dni. Ako kniha má o trošku menej strán ako predchádzajúce diely. Najviac sa mi na nej páčili, že v tejto časti dala Cassandra väčší priestor aj pre iné postavy ako tie hlavné, čiže sa tam riešili problémy aj vzťahy vedľajších postáv. Obrovskú radosť som mala z Malec scénok, ktorých tam bolo dosť, ale oproti tretiemu dielu, sa mi zdalo, že ich bolo menej. Rozhodne ako knihu odporúčam!!


Mechanický anjel
Mechanického anjela som chcela čítať hlavne preto, lebo to bola ďalšia Tieňolovecká séria od mojej obľúbenej autorky. Druhý dôvod bol aj taký, že som sa chcela na vlastnej koži presvedčiť, že či je naozaj lepšia ako Nástroje smrteľníkov. A tak som sa presvedčila. Moja odpoveď znie: Nie, nie je to lepšia séria ako Nástroje smrteľníkov. Teda aspoň pre mňa :-D. Ale aj tak sa mi knižka veľmi páčila a na moju ešte väčšiu radosť, v knihe vystupuje aj môj miláčik Magnus! ^^


Mechanický princ
A keďže sa prvý diel skončil poriadnym cliffhangerom, tak som si na druhý deň musela kúpiť pokračovanie. Zato Mechanický princ sa až tak otvorene neskončil. Kniha sa mi znova páčila, ale ani druhý diel ma nepresvedčil, že séria je lepšia ako Nástroje smrteľníkov (TMI sa nevyrovná nič :-D).


I was doctor Mengele's assistent
Tak toto je tá spomínaná kniha z exkurzie v angličtine. Ide vlastne o biografické dielo a názov ma veľmi zaujal, no a ako vidíte, neodolala som. Ešte na čítanie tejto knihy som sa neodvážila, ale je dosť veľká pravdepodobnosť, že cez leto pár strán predsa len prečítam. V knihe je len jeden obrázok, čo ma trošku mrzí, lebo táto téma ma dosť zaujala.


A to by bolo všetko :-D. Bolo to moje prvé meme a asi zatiaľ jediné meme ktoré sa mi páči a tak som ho chcela mať aj ja na svojom blogu. A aké krásky pribudli za máj vám do vašej knižnice?

2 komentáre :

...