nedeľa 5. júna 2016

Májové zhrnutie mesiaca! :)

Už je jún a to znamená, že máj je za nami a bolo by pekné si ho zhrnúť, keďže tento mesiac bol celkom plný pekných zážitkov a akcii, o ktoré by som sa s vami chcela rozhodne podeliť. 


BLOG:
Tento rok som sa znova zapojila do Blogtour a tentokrát spolu s ňou prišla aj súťaž o pár podpísaných záložiek, do ktorej sa stále môžte zapojiť! :) Neviem ešte do kedy bude, ale výhercu vyhlásim potom cez FB blogu a pripíšem to do už publikovaného článku, keďže to nie je nejak extra veľká súťaž. 

KNIHY:
Za mesiac máj som prečítala tri knihy, čo si myslím že je pomerne dosť slušné, keďže tento rok som sa asi rozhodla nečítať alebo čo (neviem, čo to so mnou je). Prvou prečítanou bola kniha Medená rukavica, na ktorú som sa veľmi tešila a rozhodne nesklamala, aj keď ani neprekročila moje očakávania (recenziu nájdete aj na blogu). 
Druhou knihou sa stala A Study in Scarlet, čo je aj moja prvá kniha o Sherlockovi. Vybrala som si ju v rámci povinného čítania na angličtinu, kedy sme mohli mať vlastný výber. Neviem, čo som čakala, ale príbeh ma napodiv veľmi bavil a počas čítania som chcela veľmi vedieť koniec prípadu, a tak sa mi kniha čítala veľmi ľahko. Sherlock ako postava nesklamal, stále bol taký inteligentný so svojim typickým sarkastickým humorom, vďaka ktorému ho zbožňujem! :D 
A poslednou knihou bola ďalši klasika, a to Zvieracia farma. Určite jedna z najlepších a najzaujímavejších klasík, aké som doposiaľ čítala. Bavilo ma to, miestami to bolo aj vtipné a jej myšlienka bola úplne jasná. Bolo mi trochu ľúto tých zvierat, pretože boli naozaj hlúpe, naivné a ľahko zmanipulovateľné. Čo je celkom smutné na nej je, že je to istá metafora na skutočnú udalosť a vo výsledku tie hlúpe zvery boli vlastne ľudia. 
ČO PEKNÉHO SA MI STALO?
V máji som bola na už spomínanom festivale v Španielsku, ktorý bol úplne super a bol to naozaj krásny začiatok mesiaca! :3 Sľúbený článok už je napísaný, len ešte tam nemám fotky (toto je asi prvýkrát v histórii tohto blogu, kedy idem svoj sľub splniť, čo sa článkov týka :D). Takže v najbližšej dobe sa určite objaví! :D
Okrem toho som zažila ešte toto:
- Prvýkrát v živote som bola v oceáne. Nekúpala som sa síce v ňom, ale jeho vlny ma zamočili až po kolená, takže sa to ráta :D. Keby že voda nie je ľadová a po piatich minútach státia v nej mi netŕpli nohy, hodila by som sa do tých veľkých vĺn. 
- Prvýkrát som bola na hudobnom festivale. Síce ako účastník, ale stálo to za to a rozhodne vystúpenia patrili k tým vydareným. :)
- Bolo posledné záverečné vystúpenie, na ktorom som ešte vystupovala. Viete, naša tanečná máva ku koncu roka vždy záverečné vystúpenie, kde každý ročník predvedie, čo sa za ten rok naučili. Každý rok bývajú hľadiská plné rodičov, kamarátov a známych. Má to úžasnú atmosféru a vždy keď už je, mám pocit že už je koniec školského roka a prázdniny sa začínajú. Nuž, a tohtoročné záverko bolo mojím posledným, pretože budúci rok s tanečnou už končím a v podstate celá naša skupina tiež. Je mi to hrozne ľúto a stále si neviem predstaviť, čo budem bez tanečnej potom robiť, ale v septembri ma čaká jedno veľké dobrodružstvo (o ktorom vám poviem bližšie, keď už bude veľmi blízko - čiže v auguste :D). Bude mi to veľmi chýbať, ale určite tých desať rokov neľutujem, pretože nás učitelia naučili hrozne veľa, tanec mi dal veľa pekného a mám z tade veľmi veľa pekných spomienok, kvôli ktorým sa to určite oplatilo! :) Ešte nás čaká pár vystúpení, ale takéto veľké bolo práve toto! 
- Prvýkrát som kráčala po lane. Nebolo to síce vysoko, ale ja som umierala strachom už na tých Tarzániách. :D Prešla som niekoľkokrát cez to a dokonca ma to aj bavilo. Musím si nejaké lano uviazať aj u nás na záhrade.
- Hojdala som sa na lanovej hojdačke. To bolo tiež prvýkrát v živote a znova som sa prekonala. To viete, život strachoputa! :D Bola to strašná sranda a hrozne mi to pripomínalo lietanie. 
- Ochutnala som bryndzovú nátierku a chutila mi! Vôbec som to nečakala, pretože ja bryndzu veľmi nemusím (možno to bolo tým hladom) :D.
- Ochutnala som typickú španielsku zeleninu, ktorú neviem ako sa volá :D. Ale vyzerala ako špargľa a chutilo to hrozne. Chudáčikovia tí, ktorí si mysleli že je to naša celá večera a nasilu sa jej najedli, aby neboli hladní a potom nám oznámili, že bude aj ďalší chod! :D
Takto nejako to vyzeralo :)
zdroj
To je asi všetko, čo som urobila tento mesiac prvýkrát v živote! Ešte bol tento rok aj medzinárodný folklórny festival v našom malom mestečku, kedy sme mali štyri dni vystúpení za sebou (boli aj Dni mesta). :)

NAJLEPŠIE ZA MESIAC:
Najlepší film - Okrem Alici v krajine za zrkadlom, ku ktorej som sa už vyjadrila v tomto článku, jeden z tých najlepších filmov sa stal Kapitán Phillips, čo je film podľa skutočnej udalosti a ku konci som pri tom a plakala. Bolo to o tom, ako somálski piráti uniesli jednu nákladnú loď a snažili sa od nich vyslobodiť. Takto to znie asi dosť nudne, ale vážne je to jeden film po jeho zhliadnutí som mala o čom premýšľať. Okrem toho mi tento film potvrdil, že filmy/knihy podľa skutočnosti sú emotívne alebo na miernu depku. 
zdroj
Najlepšia pesnička - V tomto mesiaci som nemala veľmi z čoho, keďže topka tohto mesiaca je He Mele No Lilo z Lilo & Stitch :D. Ale nakoniec som vybrala Soul of Man, ktorá je jedna z tých, ktoré počúvam keď sa mi chce rozmýšľať. Áno, spieva sa v nej! :D


A aký bol váš máj? Čo nového ste podnikli alebo pekného sa vám stalo? :) Ste úspešnejší s čítaním ako ja alebo ani vy si neviete nájsť čas? :D
Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...