piatok 24. júna 2016

Letná čítacia výzva 2016 + plány na leto

Zdravím, knihomoli! :) Desať mesiacov trápenia je už takmer za mnou a môžem povedať, že druhý ročník na strednej ukončila so skvelým výsledkom na vysvedčení! :3 A leto už je pomaly v plnom prúde, prázdniny klopú na dvere a s nimi prichádzajú aj veľké plány. Ako každý rok, rada by som sa s vami podelila o moje knižné plány, čo chcem čítať a tiež by som sa s vami podelila aj o plány, ktoré ma čakajú cez dva mesiace voľna! :3 Samozrejme, najhlavnejšie pravidlo tohto leta je NENUDIŤ SA! :D Čo bude pre mňa celkom fuška, keďže ja sa nudím pravidelne (no a namiesto ležania by som pokojne mohla čítať, všakže? :)).
Ktoré knižky by som rada prečítala? :)

Keďže mám čitateľský blok, rozhodla som dať si menšie číslo, aby ma to veľmi nedemotivovalo (čo je u mňa tiež bežné :D). Tentokrát si určujem päť kníh a dokopy by som ich rada prečítala osem. :) Hádam sa mi to podarí! :)
Čo to bude?


1. re-reading Ariho & Danteho (Benjamin Alire Saénz)
2. Hold Me Closer (David Levithan)
3. Harry Potter and the Chamber of Secrets (J.K. Rowling)
4. Hobit (J.R.R. Tolkien)
5. Dievča vo vlaku (Paula Hawkins)
6. Stopárov sprievodca galaxiou 
7. Ready Player One
8. Hedvábník
+ Sojčák 

A čo budem robiť cez leto okrem čítania? :)
Cestovať
Po Slovensku, ale aj do zahraničia. Kam presne na Slovensku, tak to ešte nemám vymyslené, ale rada by som sa už konečne išla pozrieť do Medzilaboriec (aj keď to je celkom ďaleko). Tiež plánujeme ísť so sestrou aj do Kremnice. Síce tiež nevieme načo, ale to by sa domyslelo neskôr. :D
A čo sa týka zahraničia, tak máme naplánované dve cesty o ktorých vám možno napíšem (ale rada by som, tak uvidím :)). Bude to zároveň aj môj prvý let v žvote, čoho sa trochu bojím, ale hádam to nejako prežijem! :D

Bicyklovať
Ako veľký milovník cyklistiky, aj toto leto by som chcela najazdiť niekoľko desiatok kilometrov. Minulý rok ma tento druh relaxu poriadne chytil a odvtedy naň nedám dopustiť (horšie je niekoho ochotného zohnať, čo by šiel so mnou :D).

Stráviť nejaký čas s kamarátkami
Keďže my sme v plánovaní úplne nemožné a málokedy sa nám podarí niečo zorganizovať, dúfam že tento rok sa nám to podarí a stretneme sa aj cez to leto (najhoršie na tom je nájsť čas, kedy sme všetky doma :D).

Nenudiť sa a užiť si leto naplno! :)
Čo najviac chcem je, poriadne si toto leto užiť! :3 Júl mám celkom plný, ale august veľmi nie tak hádam sa nebudem veľmi nudiť a s kamarátkou alebo sestrou niečo poriadne vymyslíme. :) Určite mám v pláne sa konečne dostať k japončine, ktorú sa chcem naučiť a chcela by som sa aj naučiť konečne v Blenderi a programovať. Okrem iného, chcem vedieť pekne kresliť. Čiže podvečerný plán mám už celkom vymyslený, hádam vymyslím aj poobede. :)

Leto si užite naplno aj vy a nenudte sa!!! :) 
Aké sú vaše plány a ké knihy by ste toto leto radi prečítali vy? Inak ak viete o nejakých akciách a takých veciach (hlavne v auguste), pokojne dajte tipy. Rada sa inšpirujem! :)
Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...