streda 29. októbra 2014

[TAGs] Chocolate Book Tag

Ahojte knihomoli! :) Dnes je tu nový článok a to Chocolate Book Tag! Síce ma nikto nenominoval, ale tento tag ma zaujal tým, že knihy sa prirovnávajú k rôznym druhom čokolády. A kto by nemiloval čokoládu? :3 Takže som sa nominovala sama. :D Autora sem nenapíšem, pretože tento tag si už svojou slávou prešiel a robilo ho toľko knižných blogerov, že sa tak nejak pôvodný autor stratil v tej hromade článkov. Ale aby sa nepovedalo, na tento tag som natrafila u Timi. Nuž, poďme na to!


Tmavá čokoláda (kniha s temnou tématikou):
Keďže pod temnú tématiku spadá aj rakovina, tak ma prvé napadlo Na vine sú hviezdy. Ibaže tam bolo o rakovine napísané tak odľahčene a aj ste sa pri knihe občas zasmiali, tak TFiOS nie je to pravé orechové do tejto kategórie. Ale čo by som sem dala? Musím porozmýšľať ...... nuž, ani po dlhšom rozmýšľaní neviem, takže táto kolónka zostane nezodpovedaná. :D

Biela čokoláda (vaša obľúbená kniha - milá, vtipná, pozitívna):
Jednoznačne Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol. Tí, ktorí ju čítali vedia prečo. Proste autor má pomerne pútavý spôsob písania a kniha je naozaj vtipná. Proste aj keď tam bolo niečo hrozné, autor to napísal tak pohodovo, že ste si s tým ani nemuseli lámať hlavu a nevyvolalo to vo vás žiadny smútok, ani nič. Pre mňa je Starček skutočne vtipná a pozitívna kniha! :)

Mliečna čokoláda (kniha, ktorá je tak skvelá, že ste ju nevedeli odložiť):
Keby že sa mám pozrieť do blízkej minulosti, tak by som sem dala Labyrint: Útěk. Síce ma zo začiatku veľmi nebavila, ale potom som ju musela dočítať celú v jeden deň, čím som šla spať o trošku neskôr. I keď to mi tiež nijak nepomohlo, keďže sa to skončilo cliffhangerom jak sviňa! A teraz netrpezlivo čakám, kým vydajú v češtine pokračovanie (alebo to dopadne ako CoHF, kde som už dlhšie nevydržala a musela som si ju kúpiť v angličtine!).


Čokoláda s karamelovou príchuťou (kniha, pri ktorej ste mali pocit, že ste celý lepkavý z toho, aká je sladká):
Hmm, keďže ja veľmi na "sladké" knihy nie som, tak ani neviem čo sem mám dať. Ale keď nad tým tak rozmýšľam, mohla by som sem pokojne zaradiť Hľadám Rómea od Alexandri Potterovej. 

Kit-kat bez oplátky (kniha, ktorá vás najviac prekvapila):
Priznám sa, že fakt riadne ma prekvapila Zvláštna sila od L.J. Smithovej. Upírske denníky som nečítala, ale aj tak som myslela, že Zvláštna sila nebude nič moc, pretože som ju dostala od školy. No a ako väčšina vie, škola vyberá knihy, ktoré nie sú nejako skvelé. No a tým, že ma kniha naozaj riadne bavila a páčila sa mi, tak toto bolo fakt jedno veľké príjemné prekvapenie!

Snickers (kniha, z ktorej ste šaleli - v tom negatívnom slova zmysle):
Krásna katastrofa. A určite všetci viete, prečo. Bolo to hlavne preto, že po celý čas som šalela z hlavnej dvojici - z Travisa a Abby. Liezla mi pekne na nervy tá jeho prehnaná žiarlivosť a majetníckosť a u Abby to jej akceptovanie Travisovho správania. Proste celé to bolo zlé a pri čítaní niektorých pasáži som si len trieskala hlavu o stenu. Ak by vám nestačili tieto dôvody, môžte si zvyšné prečítať v mojej recenzii na tento "skvost". :)

Horúca čokoláda so šľahačkou a marshmallows (kniha, ktorú by ste si vybrali ako pokojné čítanie):
Sem by sa hodilo aj viac kandidátov, ale ak by som si mala vybrať len jednu, tak by to bola kniha, ktorú práve mám rozčítanú. A tou je Will Grayson, Will Grayson od Johna Greena a Davida Levithana. Nie je tam žiadna akcia, sem-tam sa zasmejete, milé postavy, jednoduchá zápletka, etc. Proste je to kniha nad ktorou nemusíte nejak extra rozmýšľať. 

Bonboniéra (séria, o ktorej si myslíte, v ktorej je niečo pre každého a mohla by zaujať široký okruh čitateľov):
Moja menšia srdcovka Harry Potter podľa mňa by zaujala veľký okruh čitateľov. I keď každý knihomoľ by už mal mať túto sériu zmáknutú, ale viem, že ju ešte všetci nečítali. A mali by to zmeniť, takže Harryho dávam do tejto kategórie. :)


Dúfam, že sa vám tag páčil, pretože je dosť možné, že takéto typy článkov budem dávať asi aj častejšie. Samozrejme, recenzie budem písať stále, takže sa máte stále na čo tešiť! :)
Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...