pondelok 22. júna 2015

Letná čítacia výzva 2015 (alebo je to skôr zoznam? o.O)

Úvodná fotka 
Čauky-mňauky, knihomoli! :)
Prvý letný deň bol vraj  včera, ale u nás to vôbec tak nevyzerá. Stále len prší a fúka dosť studený vietor. Čiže inými slovami, vôbec ešte nemám pocit, že škola sa končí v piatok a prázdniny už stepujú pred dverami. Ale aj tak mi to nepokazilo môjho ducha pravého plánovača a už moje plány ako-tak naplánované! :) Okrem toho, že sa chcem naučiť hrať na klavíri a hovoriť ako-tak japonsky, zhotovila som si zoznam kníh, ktoré jednoducho musím prečítať toto leto (no, nie že musím, ale viete ako to myslím :D)! Minulý rok som túto challenge robila, aj keď tento rok to bude inak. Okrem počtu kníh ktoré chcem prečítať, som si zadala rovno konkrétne kúsky. A ktoré sú to?

Knižky v angličtine:
1.: Half Wild
2.: Simon vs. The Homo Sapiens Agenda
3.: The Picture of Dorian Grey
4.: The Giver
5.: Aristotle and Dante Discover the Secret of Universe

Klasika tohto leta (okrem Doriana):
6.: Kto chytá v žite

Ostatné knižky, ktoré stále čakajú na mojej poličke:
7.: Den co den
8.: Sabriel
9.: re-reading Harryho Pottera (aspoň prvé tri diely)
10.: Škola dobra a zla /recenzia
11.: Šťastná sedmička
12.: Denník odvážneho bojka

Knižky, ktoré nie sú na zozname ale aj tak som ich prečítala:
13.: Denník odvážneho bojka 2: Rodrick je šéf
14.: Snow White Blood Red 
15.: V is for Virgin
16.: 2. re-reading Džínsový denník 

Keď na to tak pozerám, minimálne tých 12 kníh by som chcela mať prečítaných, čo je vlastne rovnaký počet aký som prečítala minulé leto. Ak knižku prečítal, vedľa toho pribudne recenzia (ak samozrejme, napíšem) a nejako ju odlíšim od tých ešte neprečítaných. 
Držte mi palce! ^_^ Aké knižky by ste chceli prečítať vy toto leto? Koľko ich je približne na vašom zozname? :)
Vaša Cherry Bee

6 komentárov :

  1. Simon a Ari musia mať najvyššiu prioritu! :3 Ale inak tu máš skvelé kúsky :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simon aj má! :3 Ari je asi nejaký štvrtý v poradí, čo by som chcela (poradie v článku je čisto náhodné :D) :) A ďakujem, dúfam že aj všetky budú! ^^

      Odstrániť
  2. Já zjistila, že na mém seznamu jich je jaksi 32. :D Jinak Aristotle and Dante Discover the Secret of Universe je neskutečně boží. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 32? :D Fuu, to je riadne vysoké číslo :D ja čítam pomerne pomaly, takže mne by to pekne trvalo :D Ale prajem ti veľa šťastia a hádam sa ti podarí prečítať ich čo najviac! ^.^ A na Ariho a Danteho som počula samé chvály, tak hádam ma to naozaj nesklame! :)

      Odstrániť
  3. Prajem veľa šťastia pri čítaní, Sabriel som čítala, táto kniha sa mi páčila :-) A re-reading HP je vždy výborný nápad :D Ja by som sa tiež mala vrhnúť na nejaké anglické knihy čo mám doma, hádam sa k tomu konečne dostanem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si povedala, že leto je vhodný čas na čítanie anglických kníh, ktoré mi tak nejako neodbúdajú ale práve že pribúdajú na môj to-read-soon list :D

      Odstrániť

...