štvrtok 18. júna 2015

[TAGs] Kniha kúziel

Ahojte, knihomoli! :D Moja aktivita sa pomaly zlepšuje a keďže tento tag mám v konceptoch už pekelne dlho rozpísaný, rozhodla som sa ho vyplniť lebo ma  Beth z blogu Knihomoľov blog do tagu Kniha kúziel nominovala. Nuž a tak som tu! :D Tagy som nevypĺňala tiež celkom dlho a možno mi to aj chýbalo. Dobre, vidím že vás moje úvodné slová veľmi neberú, tak nejdem zdržovať a poďme na to! :)

1. Keby existovalo kúzlo, ktoré by vás prenieslo do ktorejkoľvek knihy do hociktorého momentu, ktorú knihu by ste si vybrali a prečo?
Pravdepodobne by som sa chcela premiestniť do scény z knihy Harry Potter a Ohnivá čaša. A vlastne do ktorej? Viac-menej by som chcela byť v prvej úlohe turnaju, tú s tými drakmi. Keď som bola menšia, chcela som vidieť draka, tak asi preto. Plus sledovať tú scénu rovno v aréne, by mohlo byť celkom zaujímavé! :D

2. Kúzlo vám umožní preniesť ľubovoľnú postavu z knihy do reálneho sveta. Koho si vyberiete a čo s ňou/ním urobíte v tejto realite?
Vyberám si teba Cath (kniha Fangirl). Keďže s ňou som si veľmi podobná a ona je fangirl a nerd tak ako ja, tak asi by sme tieto činnosti robili spolu keďže by sme v tej realite boli kamošky. Potom by som ju zatiahla do nejakého fandomu, v ktorom som ja a rozplývali by sme sa nad tými knižkami, postavami, prostredím a filmovou verziou a tými hercami, čo by tam hrali. Plus, chcela by som si s ňou napísať knihu ako ju písala s tým svojim spolužiakom. :D


3. Kúzlo vám umožní pretvoriť koniec jednej knihy Ktorú knihu si vyberiete a ako veľmi sa bude líšiť od pôvodného konca?
Ja by som asi nemenila ani jeden koniec, čo i len jedinej knihy pretože väčšinou koncov sa mi páčilo a ak aj nie, po čase ma môj hnev na autorov prešiel takže nemenila by som žiadnu. A okrem iného, moje zmenené konce by knihy ovplyvnili a veľmi! :D

4. Kúzlo má účel zabiť jednu z knižných postáv, podľa vášho výberu. Ktorú si vyberiete, kedy a prečo by ste ju zabili? Ako to podľa vašej teórie ovplyvní dej príbehu?
Zabila by som Margo a to úplne na konci, a to tak že pred Milesovými očami by ju zrazilo auto a knižka by tam presne skončila. Muhaha! :D

5. Keď polejete elixírom niektorú niektorú stránku z knihy, prehrá vám danú scénu. Akú scénu by ste chceli vidieť na vlastné oči a nie len o nej čítať? Z akej je knihy? Prečo práve túto scénu?
Len jednu? To fakt? No dobre. Je jedna scéna z mojej obľúbenej série (uhádnete ktorej? :D), ktorú by som si veľmi rada pozrela. Je to scéna z Mesta skla, keď ... vlastne nejdem vám ju opisovať, rovno vám ju sem hodím, takže kto nečítal Mesto skla, tak mega veľký spoiler!


“You never called me back," he said. "I called you so many times and you never called me back."Magnus looked at Alec as if he'd lost his mind. "Your city is under attack," he said. "The wards have been broken, and the streets are full of demons. And you want to know why I haven't called you?"Alec set his jaw in a stubborn line. "I want to know why you haven't called meback."Magnus threw his hands up in the air in a gesture of utter exasperation. Alec noted with interest that when he did it, a few sparks escaped from his fingertips, like fireflies escaping from a jar. "You're an idiot.""Is that why you haven't called me? Because I'm an idiot?""No." Magnus strode toward him. "I didn't call you because I'm tired of you only wanting me around when you need something. I'm tired of watching you be in love with someone else - someone, incidentally, who will never love you back. Not the way I do.""You love me?""You stupid Nephilim," Magnus said patiently. "Why else am I here? Why else would I have spent the past few weeks patching up all your moronic friends every time they got hurt? And getting you out of every ridiculous situation you found yourself in? Not to mention helping you win a battle against Valentine. And all completely free of charge!” 

6. Máte elixír, ktorý keď vypijete, tak sa stanete hlavnou hrdinkou ľubovoľnej knihy na jednu hodinu, ktorú knihu by ste si vybrali? Ako by ste zmenili príbeh?
Od kedy som bola malá, tak vždycky som túžila sa stať členkou Volturiovského klanu z Twilightu :D V Nove som si strašne obľúbila Jane, takže to bol hlavný dôvod :D Okrem iného by som chcela byť do Divergencie, kde by som bola hlavná hrdinka ja a pridala by som sa k Informovanosti, a tam by som asi zastavila Jeanine a svet by patril mne! The End! :D

7. Elixír má moc zmazať jednu knihu z pamäti ľudí. Ktorú knihu by ste bez výčitiek nechali vymazať? Čím sa táto kniha previnila, že si toto zaslúži?
Určite Krásnu katastrofu a aj tie zvyšné dva diely. Proste škoda lesov! :( A čím sa previnila? No, myslím si že v recenzii som to celkom zhrnula, ale tak v skratke: Travis, "Holubička", naivita hl. hrdinky, psychopatické a žiarlivostné záchvaty hl. hrdinu ... Stačí to? :D

8. Poznáte kúzlo, vďaka ktorému vami vybraný autor napíše knihu, akú si len želáte. Od koho by ste chceli knihu na prianie? Prečo a o čom by bola?
Nad touto otázkou som rozmýšľala veľmi dlho, ale neprišla som poriadne na nič. Ale jedného dňa by sa mohli spojiť títo spisovatelia a na moje želanie by mohli napísať spoločnú knihu. A tí vyvolení sú Cassie, Rowlingová, Sally Green, John Green, Rainbow Rowell a Richelle Mead. Neviem síce, čo z toho vznikne ale mohlo by to byť celkom zaujímavé. :D

9. Poznáte kúzlo, ktoré vám umožní pridať novú alebo oživiť už mŕtvu postavu v ktorejkoľvek knihe a určiť jej ďalší osud. Koho by ste nechali vstať z mŕtvych alebo kam by ste pridali novú postavu? Aký charakter by mala? Za akým účelom by postava ožila/pribudla? Aký by bol jej život v knihe?
Okrem toho, že by som chcela oživila 90% postáv z Harryho Pottera, tak to bude určite Augustus, pretože jeho som mala oveľa radšej ako Hazel a proste mi prišiel inteligentnejší, sympatickejší a počas čítania som jednoducho chcela mať chalana ako je on. Jeho smrť ma celkom dosť zobrala, pretože to bola prvá kniha pri ktorej som revala ako malá (cca. 20 minút :D). V knihe by jeho život pokračoval a knižka by skončila po Amsterdame, to by úplne stačilo! :)

10. Kúzlo, vďaka ktorému môžete vytvoriť vlastný svet už z existujúcich svetov. Môžete si presne vybrať hociktoré postavy z hociktorých kníh ako obyvateľov. Kto všetko by v ňom žil? Ako by fungoval? Čo by sa v ňom dialo? Ako by tam žili určité postavy a ako by sa skrížili ich osudy?
Svety: spojila by som Rokfort s Magistériom (viem, že sú to obe kúzelnícké školy :D). Vlastne by v tom svete boli obidva typy kúziel a deti by sa počas svojho dospievania prejavili buď v jednej mágii, v druhej alebo vôbec (ako sú mukli alebo šmukli).
Postavy: Pridala by som tam Peetu, Hermionu, Rona a aj Harryho, Calluma a Aarona, Štvorku, Seregila s Alekom, Katniss, Magnusa, Tessu s Jemom, Voldemorta a Marcusa (Half-Bad). A možno ešte nejaké, ale tieto by boli z tých hlavnejších postáv :D
Osudy: Keďže som z toho spravila poriadny miš-maš, tak to bude trochu ťažšie skombinovať. Ale skúsim to! :D Takže úplne hlavná postava by bola Hermiona a nie Harry. Harry s Ronom by boli stále jej kamaráti, chodili by na Rokfort a Rokfort bude súťažiť stále proti Magustériu, tým pádom by Callum a Aaron boli ich súperi a kvázi nepriatelia. Katniss by bola jedna z majsteriek na Magistériu. Štvorka by učil metlobal, Alek so Seregilom by nahradili Hegrida. Magnus by bol riaditeľom Rokfortu a Peeta by robil kuchára v Magistériu. Popri tom by tento svet mal úhlavných a smrteľných nepriateľov. Tými nepriateľmi sú Marcus a Voldemort, ktorý by mali medzi sebou nejaká zvláštne zvrátený vzťah! A Tessa s Jemom budú smrťožrúti, ktorí budú dej ešte viac komplikovať, pretože budú proti Rokfortu s Magistériom, ale aj budú bojovať proti Voldemortovi s Marcusom. Toť zatiaľ vše! :D

Tak a dopísala som to. Trvalo mi to síce celkom dlho, pretože niektoré otázky boli vcelku veľmi zákerné! :D Takže dúfam, že sa vám moje odpovede ako tak páčili. Netagujem ďalej nikoho, predsa len nech sa do toho zapoja tí blogery, ktorí chcú. :)
Vaša Cherry Bee :)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...