nedeľa 6. decembra 2015

[Knižný Advent] Vianočný knižný wishlist

Autorom tohto projektu je
Adrián z blogu Universe of Wonderful Books.
Ahojte, všetci! :) Už dávno som sa nezapojila do nejaké projektu a keď som videla projekt Knižný Advent, rozhodla som sa ísť do toho! Vianoce sú už za dverami, takže trošku tej vianočnej atmosféry aj tu na blogu neuškodí. A na druhú nedeľu je téma Vianočný wishlist, takže vám idem predstaviť knihy ktoré by som najradšej videla pod stromčekom a prečo. :)

Wonder - R.J. Palacio (v angličtine)
Na túto knihu mám zálusk už strašne dlho, ale doteraz som sa k nej nejako nedostala. Patrí to k detským knihám, ale verím že to má úžasný príbeh (väčšinou aj tak detské sú najlepšie). V podstate očakávam veľmi hlboké myšlienky a celkovo skvelý príbeh o tom, ako by sme nemali nikoho odsudzovať len kvôli tomu, ako vyzerá. Tak nejako aj očakávam, že sa to ocitne na mojom TOP 5 najobľúbenejších kníh (zatiaľ mám zaplnené len prvé tri priečky).
séria Harry Potter v angličtine - J.K. Rowling
Viete čo sú tie krásne nové vydania Harryho? Tak presne jedno z nich chcem! Keďže ja čoraz viacej čítam v angličtine tak som si povedala, že prečo neprečítať aj Harryho v originále? :) Tento víkend som skončila maratón filmov Harry Potter v angličtine, tak dúfam že po Vianociach si dám aj ten knižný.
Zdroj!
Zdroj!
Sedem minút po polnoci - Patrick Ness
Úprimne, neviem presne prečo a kvôli čomu ma zaujala táto kniha, ale stalo sa a ja si ju určite chcem prečítať! :) Okrem toho, aj pri tejto očakávam umiestnenie medzi moje najobľúbenejšie knihy. Okrem toho na Goodreads to má hodnotenie 4.28*, takže to nemôže byť vôbec zlé nie? 
Hold Me Closer: The Tiny Cooper - David Levithan
Keď som zistila, že je kniha aj ku Will Grayson, Will Grayson nemohla by som o ňu prísť! Hold Me Closer by mal byť Tinyho muzikál, ktorý bol spomínaný vo WG, WG. A prečo si ju chcem prečítať? Pretože očakávam, že tam bude veľmi veľa humoru, keďže Tiny bol celkom pozitívna postava a tiež som okrem klasiky od Shakeaspeara nečítala žiadnu divadelnú hru a chcela by som skúsiť aj takýto formát! :)
Travelling to Infinity - Jane Hawking
Biografický film Theory of Everything ma veľmi dostal a nejako by som si rada prečítala aj knihy, podľa ktorej vznikol tento film. Ani biografiu alebo autobiografiu som predtým nečítala a myslím si, že toto by mohlo byť to pravé na začiatok. Celkovo životný príbeh Stephena Hawkinga je veľmi silný a emotívny, a jednoducho by som chcela vedieť o ňom viac. Mimochodom, ak ste film nevideli, odporúčam všetkými desiatimi! ^-^

Toto bolo päť knižiek, ktoré by ma veľmi potešili pod stromčekom! Ale dúfam, že tam nájdem aj iné pekné knižné kúsky (my sme taká knižná rodina :D). Čítali ste nejakú z nich? Aký máte na ňu/na ne názor? A aké knižky by vás potešili pod stromčekom? :)
Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...