streda 14. októbra 2015

[Ako stránky z denníka ...] Rady sú v období kreatívneho sucha ako soľ nad zlato!

Aj keď sa považujem za milovníka jesene, toto obdobie má istú črtu spoločnú s tohtoročným letom. Nič sa mi nechce robiť!!! A zasa na to dopláca blog, knihy ktoré na mňa hádžu smutné očká zásadne ignorujem, škola mi rastie cez hlavu a k tomu sa mi chce spať, plus nehovorím o fakte, že neznášam stereotyp do ktorého sa cez školský rok dostanem. A verte mi, v tomto rituály písanie, čítanie alebo iná zábavná forma trávenia času rozhodne nepatrí. K tomu ako blogerka zas a znova bojujem s pisateľskou (aj čitateľskou - nebojte sa, v mojom prípade idú ruka v ruke) krízou. Čítala som tonu článkov ako sa tej potvory zbaviť, ale nejako to nefunguje. Aj keď priznávam, včera som niečo z mojej makovice vyplodila a to sloh, ktorý stojí síce za nič, ale aj tak dúfam že to dopadne dobre.

Dokonca som až v takom blbom štádiu, že píšem článok ako sa mám blbo. Takéto články neznášam, ale aj tak ho sama píšem a aj keď viem, že budme jediná čo si ho vôbec prečíta. S týmito krízami som zistila, že písať články len o knihách sa mi už tak veľmi nechce, pretože písať na tému, o ktorej predo mnou písalo 1000 iných blogerov sa mi vôbec nechce, pretože chcem tu mať ako tak originálne veci (aj keď väčšinou to tak nevyzerá) a niečo originálne na knižnú tému momentálne vymyslieť neviem. A zistila som, že tieto články majú najlepšiu odozvu. Preto som prišla z jedným nápadom - malou myšlienkou, že by som sem priniesla niečo z môjho cestovateľského obdobia. Pretože mám zážitky a spoznala som miesta, o ktorých by som veľmi chcela niečo napísať a normálne rozmýšľam nad založením nového blogu čisto na mix tému, ibaže potom ma napadne že či to nebude zbytočné a či tento blog nezapadne prachom. Otázka znie: vadilo by vám, ak by sa tu vyskytovali na striedačku knižné ale aj cestovateľské články? Chceli by ste aj články z môjho života (oveľa zaujímavejšie ako tento "skvost")? Alebo práve že naopak, je lepšie si založiť nový a tieto iné články písať tam? Máte nejaké rady, ako tento blog zlepšiť alebo rady, ako vyriešiť moje krízy? :)

*Smutné očká*
Budem vám veľmi vďačná za každý váš názor, radu pretože v takomto nanič období nie je nič lepšie ako spätná väzba! :) Po nej aspoň budem vedieť na čom som a čo mám ďalej podniknúť.
Vaša Cherry Bee

2 komentáre :

  1. Určite choď do toho :) Podľa mňa to privedie oživenie blogu a ja sama si myslím, že knižný blog nemusí obsahovať články len o knihách a tiež to chcem v najbližšom čase zmeniť článkami, ktoré by ukázali aj moje iné stránky, nech ma čitatelia poznajú aj z iných uhlov. Ja si také články určite rada prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor! :) Tak, asi to skúsim a možno podľa odozvy uvidím ako to bude :D

      Odstrániť

...