piatok 10. júla 2015

[Mesačná chvastačka] Júnové zlatíčka 2015

Autorom tohto meme je Judit! :)
Cieľom je pochváliť sa, aké nové
kúsky pribudli vo vašej knihovničke.
Ahojte knihomoli! :) Tak trošku som zabudla, že je nový mesiac takže chvastačka je dnes. V júni som veľmi nenakupovala knihy, za to moja sestra áno. Väčšina kníh teda bude taká, ktoré pribudli do našej spoločnej knihovničky, nie len mojej. Tak poďme na to! :)

Kúpené knihy:
Tento mesiac sme so sestrou nakúpili dokopy 4 knihy. Dobre, asi to nie je tak veľa ako som myslela, ale so sestrou sme si dali teraz sľub, že nákupy kníh rozhodne treba obmedziť, pretože ich máme celkom veľa neprečítaných a takto by sa nám to len kopilo, a kopilo. Zmaturuj z literatúry 1 som si kupovala kvôli škole. Naša profesorka nám to nakázala kúpiť, vraj nám to bude slúžiť ako učebnica po najbližšie štyri roky! :D V júni sa konala dotlač Radka, po ktorom som túžila už veľmi dlho a prvé vydanie som u Arvari nestihla. Ale dočkala som a mám ju aj s mojim prvým venovaním! :3 Strácam sa v tebe a Správa vo fľaši si kúpila moja sestra. Správa vo fľaši ma pomerne zaujala, takže tú budem čítať určite. Tú druhú iba možno. 

Knihy, ktoré som/sme dostali:
Nie knihy, ale knihu. A tú konkrétne dostala sestra od školy na oceňovaní. Ale myslím si, že Tigrova žena by ju mohla baviť. Možno aj mňa, aj keď ma jej čítanie veľmi neláka.

Recenzné výtlačky:
Tento mesiac som si vypýtala zase len jeden od internetového kníhkupectva PreŠkoly.sk (ďakujem!). Bolo to dlho očakávané pokračovanie Nástrojov smrteľníkov - Mesto nebeského ohňa (recenziu nájdete TU!). A poviem vám, sklamanie až za hrom. Bohužiaľ, túto knihu mám doma dokonca až dvakrát a neviem čo s ňou mám robiť. :/ Chceli by ste si o ňu zasúťažiť? :) 

A aké prírastky pribudli do vašej knihovničky za mesiac jún? :) 
A ešte všetky pekne krásne pokope! :3

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...