sobota 30. apríla 2016

Aprílové zhrnutie mesiaca je už tu! :D


Ani som sa nenazdala a koniec apríla je už tu. Strašne rýchlo ide tento rok! Ani sa nenazdáme a je koniec šk. roka a máme tu prázdniny, ktoré aj tak uplynú ešte rýchlejšie!


BLOG
Nič extra sa nestalo, s čistením som ešte nezačala a pribudol až jeden článok okrem tohto. Ale zato som sa rozhodla spraviť dotazník, kde by som sa rada dozvedela váš názor na tento blog. :) Aj keď vyzerá že je dlhý, skutočne vám zaberie len pár minút, keďže väčšina otázok je na zaškrtávanie odpovedí.

KNIHY
Apríl bol ešte chabejší na čítanie než marec. Akože som prečítala až dve knihy, ktoré obidve majú pod 150 strán, sú maličké s obrázkami a patria k literatúre, ktorú som čítala keď som bola ešte špunt. Mala by som sa polepšiť, pretože som chcela túto sériu celú prečítať ale nič. Je pravda, že teraz mám toho veľa a času málo (to viete, písomky každý deň a tanečná deto). Ale späť k tým knižkam, boli to prvé dva diely série Kronika rodu Spiderwickovcov, na ktorej som ako malá hrozne fičala! :D Som sa vždy na to hrala a predstierala som, že je to skutočné. Aj teraz pri čítaní som si na to spomenula a hneď mi to vyčarilo úsmev na tvári. Dokonca som nečakala, že ma to znova bude baviť rovnako ako predtým. Je to písané fakt takým štýlom, kde jednoducho nechcete odložiť knihu z rúk. A tie ilustrácie sú úplne krásne a dotvára to tú pravú atmosféru. Knihy vždy skončili cliffhangerom a kebyže to nečítam o jedenástej večer, už by som mala celú sériu prečítanú! :D Zistila som (čo som predtým ani netušila), že okrem Kroniky to má aj nejakú voľnú vedľajšiu sériu so Spiderwickovcami. Čítali ste to niekto? Ak áno, stálo to za to? :)
Inak mám rozčítané nejaké tie knihy, ktoré (dúfam) už dočítam v máji aj keď nič nesľubujem! :D Jedna z nich je druhé pokračovanie Magistéria, ktorá sa mi páči rovnako ako jednotka! :3 Problém len je, že jednotku si pamätám už len hlavnú dejovú linku a jeden celkom podstatný detail mi úplne unikol, takže prvú kapitolu som bola dosť mimo! :D
ČO PEKNÉHO SA MI STALO?
Celý apríl vyzerá tak, že prídem zo školy, mám dve hodiny na naučenie a potom do večera som na tanečnej. Už teraz v nedeľu odchádzame do Španielska na európsky hudobný festival, kde budeme mať každý deň vystúpenie (možno aj dve) a hrozne sa tam teším! :D  Potom by som chcela napísať aj o tom článok, ale nič nesľubujem, lebo to potom nesplním! :D Čo som počula, je tam vraj teraz hrozná zima takže opálená asi neprídem, čo ma trochu mrzí. Pôjdeme aj cez Paríž, na ktorý sa brutálne neteším a cestou späť sa ideme zastaviť v Ruste v tom obrovskom zábavnom parku. A na ten sa hrozne veľmi teším! :D Okrem toho mám ešte nové:
- Prestala som jesť čokoládu ako experiment. Je síce pravda, že občas to už fakt nevydržím, hlavne keď ma niekto ponúkne, ale ešte som sa z toho nezbláznila ako som si myslela, že sa tak stane! :D
- Zhoršujem sa v angličtine. Toto síce nie je nič pekné za tento mesiac, ale proste sa vám musím posťažovať! :D Už proste neviem poriadne hovoriť a aj testy už píšem horšie. Plus moja slovná zásoba je čím ďalej, tým horšie. Nejaké rady? :)
- Skúsila som si vypýtať pár anglických ebookov ako arc cez NetGalley. Predtým som o tejto stránke čítala u Moonlight a minule ma napadlo, že prečo to neskúsiť. Síce som si vypýtala prevažne comic novels, nečakala som, že mi to vôbec príjmu (museli byť schválené). Okrem toho som si vypýtala ebook z Read Now priečinku, čo znamenalo že som nemusela čakať na schválenie a knihu som mohla hneď čítať. Celkom ma tie knižky bavia, aj keď ich nepovažujem za extra úžasné. Ale môžte  cez túto stránku požiadať aj knihy, od známych autorov ktorých novinky len teraz vyšli/vychádzajú (napríklad minule tam bola druhá časť Red Queen).

NAJLEPŠIE ZA MESIAC
Najlepší film seriál - Som sa znova prekonala a rozpozerala som nový seriál! Jej! :D A je mega-super-čuper skvelý! Pravdepodobne ste o ňom už počuli a ak aj nie, rozhodne si pozrite pár častí a budete mať chuť si pozrieť minimálne jednu sériu. Ide o How I Met your Mother a je to dokonale vtipné! Okrem toho ďalší dôvod je, že tam hrá Josh Radnor ktorý mi príde strašne zlatý *fangirl time*! :D Odporúčam to ale pozerať v originály, pretože nejako mi ich dabingové hlasy nesedia k hercom.
Zdroj!
Najlepšia pesnička -  Z nejakého zvláštneho dôvodu som začala počúvať starinky (nie z nášho storočia). Okrem toho mám brutálnu hippisácku náladu, takže aj podľa toho je ladená moja najpočúvanejšia pesnička za apríl. :)



Pozeráte alebo poznáme seriál How I Met Your Mother? Aj vám sa tak veľmi páči? :D Vyskúšali ste niekedy stránku NetGalley? Čo na ňu hovoríte vy? :)
Ešte raz ďakujem každému, kto vyplní dotazník! Veľmi si to vážim!
Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...