sobota 1. augusta 2015

31-dňová knižná photo výzva na august - úvodný článok!

Ahojte knihomoli! :) Jedného dňa si len tak pekne prezerám tumblr, keď odrazu tu uvidím túto challenge. Jeej! :D Autorom je Books & Cupcakes a dôvod, prečo som sa rozhodla zapojiť sa aspoň do jednej photo výzvy je jednoduchý. Istým spôsobom by som sa chcela zdokonaliť v mojom fotografickom umení (že umení :D som to ja ale vtipálek!). A ktoré veci najradšej fotím, okrem prírody a pamiatok? Správne, knižky! Okrem toh chcem pomeniť fotky k recenziám za lepšie a krajšie, takže si nemyslite že tu sa budem snažiť a zvyšné budú vyzerať hrozne! :D
A ako by som chcela články zverejňovať? Rozhodne nie spôsobom jeden deň - jedna fotka. To rozhodne nie, lebo blog na to nie je stvorený, nebavilo by vás to a príde mi to príliš zdĺhavé. Rozhodla som sa, že v jednom článku budú rovno päť dní, čiže 5 fotiek. Príde mi to tak lepšie a možno ak sa rozšupnem, na jeden deň môže pribudnúť aj viac fotiek ako len jedna. Okrem iného neviem, či to stihnem do konca mesiaca všetky, ale budem sa rozhodne snažiť pridať! Ešte vám sem hodím tie zadania (alebo dni, nazvite si to ako chcete :)) a dúfam, že sa vám toto spestrenie na blogu bude páčiť! :)

  1. Čo práve čítaš? 
  2. TBR hŕba
  3. Tvoja knihovnička 
  4. Záložky
  5. Miesto, kde čítaš
  6. Obľúbená obálka
  7. Slová na stranách
  8. Kniha, ktorú som prečítala najviac krát (ktorá má najviac re-readingov za sebov)
  9. Nový knižný objav
  10. Obľúbený autor
  11. Čítanie vonku
  12. Oslňujúca obálka (alebo mysleli slnečná? o.O)
  13. Predmety s knižnou tématikou
  14. Návrat do školy (ani tu neviem či knihy, ktoré sú s touto tématikou alebo knihy, ktoré chcem prečítať cez školský rok alebo knihy, ktoré budeme mať ako povinné čítanie)
  15. Kníhkupectvo 
  16. Obľúbený fandom
  17. Kniha, ktorá sa odohráva v mojom štáte alebo meste
  18. Obľúbený koniec
  19. Najvtipnejšia postava
  20. Knižné odporúčania (neviem či to myslia ako čo ja odporúčam alebo čo mne odporúčali, ale asi to dám že ja čo vám odporúčam:))
  21. Najhrubšia kniha
  22. Knižná hromada (neviem, či som to dobre pochopila pretože ešte ani teraz veľmi neviem ako si s tým počnem :/)
  23. Fiktívny frajer
  24. Obľúbené blogy 
  25. Ako čítam
  26. Guilty pleasure
  27. Káva alebo čaj?
  28. Farby
  29. Obálka s vodnou tématikou
  30. Voľná téma
  31. Knihy, ktoré som prečítala za tento mesiac 
OK, dúfam že sa vám články (lepšie povedané fotky) budú páčiť! Prvý článok bude obsahovať už aj úvodnú fotku k tejto výzve! :)
Vaša Cherry Bee

1 komentár :

...