utorok 19. mája 2015

Cesta do sveta obálok! #2

Titulná fotka rubriky
Ahojte, knihomoli! :) Rozhodla som sa, že chcem byť na blogu viac aktívna, takže pribúda ďalší článok! Keďže momentálne si dávam re-reading Nástrojov smrteľníkov a recenzie naň už sú na blogu, počase ich buď prepíšem alebo upravím alebo nechám tak. To ešte neviem. Ale dnes som tu s článkom o obálkach a presne tejto sérii. Úprimne, keď som ich pozerala, čakala som viac pestré obálka, nie že 90% krajín bude mať rovnaké ako originál, len iný font. Ale tak nevadí, ukážem vám aspoň tie pestrejšie! :)


Začneme originálom - americké:

Americké druhé vydanie (vydajú ich až v septembri 2015):

Britské nové vydanie:

Britské filmové vydanie:

Pravdepodobne britské vydanie od Walker Books Ltd:

Kindle verzia druhej časti:

Nemecké vydanie:

Estónske:

České:

Slovenské:

Bulharské (posledné 3 sú rovnaké ako originál):

Talianské a zároveň aj francúzske:

Poľské:

Turecké (druhá časť má 2 verzie):

Litovské (a podľa mňa najkrajšie):

Čínske (prvú časť majú 2-krát, raz v tradičnej čínštine a raz v modernej):

Vietnamský prvý diel:

A to by boli všetky obálky) :) Ktoré sa vám páčia najviac a ktoré sú podľa vás najzaujímavejšie? Ktoré zas naopak nie? 
Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...