streda 21. januára 2015

5 dôvodov, prečo ma štve byť knihomoľom!

Ahojte všetci! :) Znova som tu (a znova bez recenzie) a tentokrát s článkom na tému! Dnes ráno, cca o piatej ma napadol námet na tento článok. Zamýšľala som sa, že je skvelé byť knihomoľom, ale je pár vecí ktoré ma na tom štvú! A preto sa s vami chcem o ne podeliť, pretože mám taký pocit, že určite nebudem jediná! .)

1.: Strávený čas rozhodovaním!
Hovoríte si, že toto sa vás netýka? Vážne? Mňa teda určite, pretože ja som dosť nerozhodná. :D Rozhodujem sa akú knihu si kúpim, akú knihu chcem a idem čítať. Dokonca som minule strávila hodinu aj 25 minút v kníhkupectve s kamarátkou, kedy som sa hodinu aj 25 minút rozhodovala či sa mi oplatí kúpiť WG, WG (oplatilo sa, ale o tom som už vravela). No nemohla som tú hodinu a tie minúty stráviť s knihou v ruke alebo s kamarátkou na čaji? To teda mohla!

2.: Ako keby som hovorila iným jazykom!
Od kedy mám tento blog, tak ma knižky znovu vtiahli do seba. Pred tým som mala dlhú čítaciu pauzu a od založenia ma čítanie baví viac. Ale to som už odbočila! S týmto blogom a všelijakými fandommi prišli aj nové slová, ktoré nečitatelia veľmi nepoznajú. Napríklad väčšina nevie, čo znamená anotácia alebo spoiler. A to nehovorím ani o slove prebal! Vtedy by ste mali vidieť ich výrazy! :D


3.: Nespavosť!
Toto ma dosť štve! Myslím tým ten druh nespavosti hneď po dočítaní nejakej knihy s blbým koncom (otvoreným, nejasným alebo s takým, čo sa mi nepáči). Pretože potom nad tým príbehom, postavami a mojimi konšpiračnými teóriami rozmýšľam celú noc a potom sa čudujem, že v škole takmer spím.

4.: O čom sa mám s ľuďmi rozprávať?
U nás v triede sme asi len piati, ktorí čítajú (a to som možno aj prehnala). A ja sa o módu, autá alebo iné veci až tak nezaujímam. Dokonca aj hudbu počúvam inú. A vždycky keď neviem že o čom sa mám s niekym baviť, tak vytiahnem tému kníh. A väčšinou na mňa hľadia ako na nejakého mimozemšťana (znovu), pretože niektorý nevedia čo to vlastne kniha je.

5.: Moja menšia závislosť na nových knihách!
Ja si neviem nikdy pomôcť, ale keď nepribudne aspoň jedna kniha za mesiac a štvrť, začínam mať abstinenčné príznaky. Jednoducho som závislá na kupovaní ďalších a ďalších kníh. A najviac ma na tom štve to, že knihy sú v dnešnej dobe strašne drahý špás. A potom sa divím, že prečo už nemám vreckové.

A to by bolo všetko. A aj vás niečo na knihomoľstve štve? :)
P.S.: Ešte by som vám chcela pripomenúť, že sa môžte zúčastniť narodeninovej súťaže o Saeculum!

10 komentárov :

  1. Tak, tak :)) Totálna pravda vo všetkých dôvodoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že závislost na nových knihách je ten zdaleka nejpalčivější problém, pekelně to leze do peněz. =D Ale taky znervózním, když dlouho nemám novou knížku, no. Je to peklo...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa štve, že je toľko kníh a tak málo času :D Lebo vždy na začiatku roka si hodím na GR knihy do listu na rok a oni pribúdajú a pribúdajú a mňa to štve, lebo viem, že ich všetky neprečítam. Iba ak by som sa naklonovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa stáva aj mne, ale po čase to množstvo začnem ignorovať :D

      Odstrániť
  4. Čo ma štve? Presne to, čo si vymenovala ty. A hlavne ten štvrtý bod.. prečo nemôže byť viac ľudí, s ktorými sa dá rozprávať o knihách? A keď už tak, prečo sa nechcú rozprávať aspoň o filmovej podobe, ktorú videli? (Napr. Harry Potter, Pán prsteňov, Hobit, Divergencia..) Keď tak nad tým rozmýšľam, potrebujem viac kamarátov, s ktorými sa budem môcť baviť o knihách ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je dobrý :D
    Zvu vás všechny na mou *giveaway* o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasný článok! Vypadá to tak, že sme na tom rovnako. O knihách sa hádam rozprávam len cez internet...Proste hrôza! Ak by si náhodou mala záujem, rada by som ťa pozvala k sebe na menšiu knižnú-foto súťaž. Ak sa máš chuť zabaviť a vytvoriť niečo kreatívne a popritom vyhrať menšiu knižnú cenu, možno by ťa to mohlo zaujať- http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/2015/02/blogova-oslava-knizna-fotosutaz-o-knihy.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, tiež sa väčšinou rozprávam len cez ten Internet :/ a idem sa pozrieť na tú súťaž, som zvedavá :)

      Odstrániť
  7. Ta dvojka to naprosto vystihla, nedokážu pochopit, že ostatní nepoužívají slova jako spoiler nebo anotace v běžné mluvě :D A pak jsem rozčílená, když to musím pořád znova a znova vysvětlovat. Ale spolužáky mám naštěstí poměrně čtivé, takže ve třídě se můžu o knížkách bavit s většinou. :) Pro mě je největším mínusem knihomolství asi závislost na internetu, která se objevila se založením blogu :D Skvělý článek :)

    OdpovedaťOdstrániť

...