nedeľa 31. augusta 2014

Letná čítacia výzva 2014 = Môj výsledok? :)

Titulná fotka projektu :)

Ahojte! :) Nuž, prázdniny sa nám skoro už skončili a keďže na blogu som vymyslela sama sebe čítaciu výzvu, aby som na knihy počas leta nezanevrela, dnes vám oznámim môj výsledok. A ako som nakoniec dopadla? Na začiatku letných prázdnin som si stanovila, že chcem prečítať 15 kníh s pocitom, že výsledok bude rozhodne iný. A, priznávam sa, aj bol. Za toto leto som prečítala 13 kníh z pätnástich. Na môj vkus je to poriadne dobrý výsledok, keď zoberiem do úvahy, že čítam pomalšie než slimák. Ja z tohto výsledku mám obrovskú radosť a určite si nejakú podobnú výzvu dám aj cez Vianoce, ale tentokrát s menším počtom kníh. Ak by ste si chceli pozrieť celý zoznam kníh, ktoré som prečítala, tak ich nájdete na tomto odkaze! :) 
A koľko kníh ste cez leto prečítali vy? Aký máte z toho pocit? :)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...